Název: Uplatnění marketingu v řízení sportovního klubu
Překlad názvu: Marketing Utilization in Management of a Sport Club
Autoři: Chovanec, Marek ; Cienciala,, Jiří (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza firmy; Marketing; sportovní klub; strategie firmy; řízení; company analysis; company strategy; management; Marketing; sports club

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/39908

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-224956


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet