Název:
Použití marketingových nástrojů pro tvorbu a zavedení nového výrobku na trh
Překlad názvu:
Marketing Instruments for Developing and Launching New Product on a Market
Autoři:
Chasák, Dalibor ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá inovacemi a inovačním řízením v pod-niku. Na konkrétním výrobku je aplikován proces, který zahrnuje výzkum trhu, vývoj výrobku a zvláště pak jeho uvedení na trh. Jedná se o nový produkt v oblasti obuvi, konkrétně o ochranné návleky na obuv.
This thesis focuses on innovations and innovation management in ma-nufacturing companies. Innovation process, including marketing re-search, product developing and its market introduction, is used in par-ticular product sector of shoe protection.
Klíčová slova:
Inovace; inovace výrobku; inovační marketing; vstup nového výrobku na trh; Innovation; innovation marketing; new product launch to the market; product innovation
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33556