Název: Použití marketingových nástrojů pro tvorbu a zavedení nového výrobku na trh
Překlad názvu: Marketing Instruments for Developing and Launching New Product on a Market
Autoři: Chasák, Dalibor ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Inovace; inovace výrobku; inovační marketing; vstup nového výrobku na trh; Innovation; innovation marketing; new product launch to the market; product innovation

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33556

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-224343


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet