Název: Marketingový plán pro společnost AIKON, s.r.o.
Překlad názvu: Marketing Plan for Company AIKON, s.r.o.
Autoři: Štumpa, Zdeněk ; Jahoda, Milan (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; marketing služeb; marketingový mix; SWOT analýza.; Marketing; marketing mix; marketing services; SWOT analysis.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33613

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-224321


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet