Název: Zkvalitnění služeb Hotelu Centro spojené s přechodem na vyšší stupeň hotelové klasifikace
Překlad názvu: The Service Improvement of Hotel Centro Associated with Changeover to a Higher Hotel Classification Degree
Autoři: Vaculíková, Michaela ; Chalupa, Aleš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: jednotná hotelová klasifikace; Marketing hotelu; marketingový výzkum; spokojenost zákazníka; customer´s satisfaction; Hotel marketing; marketing research; standard hotel classification

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/17730

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223034


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet