Název:
Marketingová analýza hotelu Louis Leger
Překlad názvu:
Marketing analysis of the hotel Louis Leger
Autoři:
Řehák, Vojtěch ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Soudková, Hana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie hotelu Louis Leger. Hlavním cílem práce je zhodnotit tuto strategii a případně navrhnout určité změny. První část práce je zaměřena na teorii internetového marketingu, marketingového mixu a SWOT analýzy. Ve druhé části jsou informace o společnosti Czech Inn Hotels a hotelu Louis Leger. V další části je již samotná analýza, která proběhla hlavně na základě dat z interního hotelového systému a vlastních zkušeností s prací v tomto hotelu. Součástí analýzy je marketingový mix a SWOT analýza. Poslední část obsahuje zhodnocení strategie a návrhy na zlepšení.This bachelor thesis deals with analysis of the marketing strategy of the hotel Louis Leger. The main goal of the thesis is to evaluate this strategy and alternatively to suggest specific changes. First part of the thesis is aimed at the theory of internet marketing, marketing mix and SWOT analysis. In the second part there are information about the company Czech Inn Hotels and the hotel Louis Leger. In the next part there is the analysis itself, which took place on the basis of the data from the internal hotel system and my own experience with working in this hotel. Part of the analysis is marketing mix and SWOT analysis. The last part includes evaluation of the strategy and suggestions to improvement.
Klíčová slova:
analýza; hotel; internet; marketing; marketing mix; strategie; SWOT analýza; analysis; hotel; internet; marketing; marketing mix; strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41207