Název:
Analýza marketingové strategie vybrané firmy
Překlad názvu:
Analysis of marketing strategy in specific company
Autoři:
Havlíková, Kristýna ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Malíková, Kateřina (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce nastiňuje problematiku marketingové strategie a komunikace s aplikací na centrum alternativní péče o domácí zvířata Optima Vetcare. V teoretické části jsou rozebrány pojmy z oblasti marketingu, mezi něž se řadí marketingová strategie, marketingový mix, komunikační mix, trendy v marketingu a marketingový výzkum. Praktická část je zaměřena již konkrétně na specifika marketingu v Optima Vetcare a mapuje marketingové snažení od roku 2014, kdy došlo k jeho založení. V závěru práce je provedeno dotazníkové šetření a navržena doporučení pro zlepšení marketingové komunikace Optima Vetcare. Cílem diplomové práce je představit centrum alternativní péče o domácí zvířata Optima Vetcare a provést analýzu jeho marketingu. Dalším cílem je poskytnout možné návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace.The master's thesis deals with the issues of marketing strategy and communications with subsequent applications to an alternative care center for pets, named the Optima Vetcare. The theoretical part includes description of marketing concepts, which include a marketing strategy, a marketing mix, a communication mix, trends in marketing and a marketing research. The practical part is specifically focused on the specifics of the marketing Optima Vetcare and maps its marketing efforts since the year 2014, when it was founded. The questionnaire survey is realized at the end of the thesis and then recommendations are proposed for the improvement of Optima Vetcare's marketing communications. The aim of this thesis is to present an alternative care center for pets Optima Vetcare and analyze its marketing. Another goal is to provide possible proposals and recommendations for marketing communication improvement.
Klíčová slova:
Marketingová komunikace; Marketingová strategie; Optima Vetcare; Marketing communications; Marketing strategy; Optima Vetcare
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45423