Název: Argumentační a strukturní analýza reklamních tiskovin francouzských a českých cestovních agentur
Překlad názvu: Structural and Argumentative Analysis of the Advertising Materials created by French and Czech Travel Agencies
Autoři: HŮLOVÁ, Petra
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: fre
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: advertising discourse; argumentation; brochure; discourse analysis; leaflet; persuasion; travel agency catalogue
Citace: HŮLOVÁ, Petra. Argumentační a strukturní analýza reklamních tiskovin francouzských a českých cestovních agentur. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/22459

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-152976


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-05-01, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet