Název:
Argumentační a strukturní analýza reklamních tiskovin francouzských a českých cestovních agentur
Překlad názvu:
Structural and Argumentative Analysis of the Advertising Materials created by French and Czech Travel Agencies
Autoři:
HŮLOVÁ, Petra Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
fre
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá analýzou reklamních tiskovin lyžařských středisek. Práce je rozdělena na část teoretickou, která představuje charakteristiky reklamního diskurzu, a část praktickou, která se věnuje analýze francouzských a českých cestovních katalogů, brožur a prospektů. Analýza se zaměřuje na jazykové prostředky, jejichž užití je typické pro reklamní diskurz.The focus of present thesis is the analysis of advertising press of ski centres. The thesis is divided into two parts; the first and theoretical part presents typical facets of advertising discourse, the second and practical part includes the analysis of French and Czech travel agencies catalogues, booklets and leaflets. The analysis focuses on the language means typically used for purposes of advertising discourse.
Klíčová slova:
advertising discourse; argumentation; brochure; discourse analysis; leaflet; persuasion; travel agency catalogue Citace: HŮLOVÁ, Petra. Argumentační a strukturní analýza reklamních tiskovin francouzských a českých cestovních agentur. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/22459