Original title: Argumentační a strukturní analýza reklamních tiskovin francouzských a českých cestovních agentur
Translated title: Structural and Argumentative Analysis of the Advertising Materials created by French and Czech Travel Agencies
Authors: HŮLOVÁ, Petra
Document type: Master’s theses
Year: 2013
Language: fre
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: advertising discourse; argumentation; brochure; discourse analysis; leaflet; persuasion; travel agency catalogue
Citation: HŮLOVÁ, Petra. Argumentační a strukturní analýza reklamních tiskovin francouzských a českých cestovních agentur. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/22459

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-152976


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2013-05-01, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share