Název: Komunikační strategie společnosti RegioJet.
Překlad názvu: Communication strategy of RegioJet
Autoři: Frysová, Pavla ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: corporate identity; komunikační mix; marketingová komunikace; osobní železniční doprava; RegioJet; communication mix; corporate identity; marketing communication; passenger rail transport; RegioJet

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30888

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113148


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-06, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet