Název:
Komunikační strategie společnosti RegioJet.
Překlad názvu:
Communication strategy of RegioJet
Autoři:
Frysová, Pavla ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je analýza komunikační strategie českého železničního dopravce RegioJet. V teoretické části se práce zabývá marketingovým mixem firmy podnikající v sektoru dopravních služeb, načež dále podrobněji zkoumá marketingovou komunikaci jako jeden z nástrojů marketingovému mixu. Věnuje se šesti formám komunikačního mixu a novým trendům marketingové komunikace se zaměřením na digitální marketing. V praktické části práce je zprvu charakterizován trh osobní železniční dopravy v České republice a představena společnost RegioJet. Na základě vyhodnocení informací z primárních a sekundárních zdrojů je analyzován komunikační mix dopravce a provedeno srovnání s komunikačními aktivitami konkurenčních podniků. Poslední kapitola se věnuje vyhodnocení komunikační strategie s důrazem na její silné a slabé stránky a jsou navržena doporučení ke komunikační strategii.The aim of the Master's Thesis is to analyze communication strategy of the Czech passenger train operator, RegioJet. The theoretical part of the thesis focuses on marketing mix of the company operating in the sector of transport services and on marketing communication as one of the tools of marketing mix. Further theoretical chapters deal with six forms of communication mix and new trends of marketing communication with a focus on digital marketing. The first chapter of the practical part characterizes the passenger rail transport market in the Czech Republic and introduces the company, RegioJet. Based on the evaluation of information from primary and secondary sources, the communication mix of the company is analyzed and the comparison with communication activities of competitors is made. The last chapter provides an evaluation of communication strategy with emphasis on its strengths and weaknesses and the recommendations to the communication strategy are suggested.
Klíčová slova:
corporate identity; komunikační mix; marketingová komunikace; osobní železniční doprava; RegioJet; communication mix; corporate identity; marketing communication; passenger rail transport; RegioJet
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30888