Název:
BTL marketingové komunikace a jejich význam pro budování značky.
Překlad názvu:
BTL Marketing Communications and their importance for brand building
Autoři:
Kristlová, Markéta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hauptová, Petra (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se skládá ze dvou hlavních částí - teoretické a praktické. V rámci teoretické části je popsán marketingový mix, vývoj marketingových komunikací, komunikační kampaň a jednotlivé nástroje komunikačního mixu se zaměřením na BTL marketingové komunikace (Sales Promotion, Direct marketing a Nová média) a jejich význam pro budování značky. Praktickou část tvoří analýza BTL online komunikační kampaně společnosti Ford Motor Company pro novou Fiestu. Cílem této práce je na základě analýzy BTL online komunikační kampaně společnosti Ford dokázat, že BTL komunikace jsou stále důležitější pro oslovení zákazníka a budování značky.This thesis consists of two main parts - theoretical part and practical part. Marketing mix, development of marketing communications, communication campaign and individual tools of communication mix with focus on BTL marketing communications (Sales Promotion, Direct Marketing and New Media) and their importance for brand building are described within the theoretical part. The practical part includes the analysis of BTL online communication campaign for New Fiesta made by Ford Motor Company. The objective of this thesis is to demonstrate the increasing significance of BTL communications for effective targeting and brand building.
Klíčová slova:
ATL marketingové komunikace; Brand; BTL marketingové komunikace; Ford; Komunikační kampaň; Komunikační mix; Marketing; Marketingový mix; Nová média; Nový Ford Fiesta; ATL Marketing Communications; Brand; BTL Marketing Communications; Communication Campaign; Communication Mix; Ford; Marketing; Marketing Mix; New Ford Fiesta; New Media
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14349