Název: BTL marketingové komunikace a jejich význam pro budování značky.
Překlad názvu: BTL Marketing Communications and their importance for brand building
Autoři: Kristlová, Markéta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hauptová, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ATL marketingové komunikace; Brand; BTL marketingové komunikace; Ford; Komunikační kampaň; Komunikační mix; Marketing; Marketingový mix; Nová média; Nový Ford Fiesta; ATL Marketing Communications; Brand; BTL Marketing Communications; Communication Campaign; Communication Mix; Ford; Marketing; Marketing Mix; New Ford Fiesta; New Media

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14349

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-10319


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet