Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh on-line komunikace internetového obchodu s vínem
Semelová, Klaudie
Semelová, K. Návrh on-line komunikace internetového obchodu s vínem. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace na internetu pro e-shop tvojevino.cz. Zahrnuje analýzu spotřeby a dovozu vína do České republiky. Práce analyzuje vnitřní a vnější prostředí obchodu. K návrhu komunikační strategie bylo využito poznatků získaných z dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření se zaměřovalo na spotřebitelské a nákupní chování respondentů z České republiky. Výsledná strategie obsahuje doporučení využitelná k propagaci na internetu a zvýšení zisku e-shopu. Závěrečná část práce se zabývá možnými vlivy protipandemických opatření na tržby e-shopu.
Predikce vývoje českého trhu s vínem
Řeháčková, Zlata ; Sato, Alexej (vedoucí práce) ; Filipovszki, Pavel (oponent)
Bakalářská práce má za úkol analyzovat český a světový trh vína. Na začátku práce se z důvodu uvedení do problematiky věnuji základní charakteristice vína. Dále se zabývám rozdělením České republiky do vinařských oblastí, charakteristikou světového trhu vína s důrazem na spotřebu, produkci a popis nevýznamnějších aktérů na tomto trhu. Ve stěžejních kapitolách analyzuji vývoj exportu a importu na území České republiky a podíly jednotlivých obchodních partnerů na vývozu a dovozu. Dále jsem provedla SWOT analýzu českého trhu a na základě získaných poznatků stanovila predikci budoucího vývoje. Působení spolků stanovila predikci vývoje exportu a importu. V závěrečné kapitole jsem doporučila několik možností, jak pozitivně ovlivnit vývoj exportu.
Světový trh vína a postavení Chile na tomto trhu se zaměřením na firmu Vina El Aromo
Bartoňková, Nikola ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Bakalářská práce má za úkol analyzovat světový trh vína, zejména se pak soustředí na Chile a chilskou vinařskou společnost Vina El Aromo. V samém začátku práce se pro úvod do problematiky krátce věnuji charakteristice vína. Dále se zaměřuji na rozdělení vinařských oblastí ve světě a konkrétním popisem jednotlivých oblastí. Ve stěžejních kapitolách charakterizuji světový trh vína, se zaměřením na světovou produkci, spotřebu vína a obchod s vínem. Dále se věnuji Chilskému vinařskému odvětví a analyzuji tendence v obchodě s vínem této zemi. Působení společnosti Vina El Aromo ve vinařském odvětví a její tendence v proniknutí na další trhy uvádím v závěrečné kapitole.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.