Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 54 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Implementation of Simple Speech Recognizer in a Web Browser
Crkoň, Jakub ; Glembek, Ondřej (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
The goal of this project is to implement simple speech recognizer for web browser. This paper describes fundamental components required for implementing speech recognizer and techniques which are used for optimization process of speech recognition in web browser. At first, the paper focuses on introduction of speech recognition theory. It describes individual parts and principles of speech recognizer. In next section, thesis describes design, implementation and principles of acceleration of speech recognizer with limited computing resources of web browser. The implementation is divided into modules making up the library for usage in web browser. The library is easily extendable and usable in various web applications. Finally, it discusses potential directions of development and usability of this project.
Datová mřížka ve webovém prohlížeči
Mikúšek, Richard ; Dytrych, Jaroslav (oponent) ; Máčel, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabýva návrhem a implementací komponenty datové mřížky v prostředí webového prohlížeče. Práce popisuje problematiku moderních webových technologií a ich využití při implementaci interaktivních komponent. Podstatná část popisuje problematiku získávaní dat, ich uložení, rozložení jednotlivých elementů, události spřevázející životní cyklus komponenty. Reálné využití navrhované aplikace je možné například jako grafické uživatelské rozhraní pro databázi nebo jiný datový zdroj.
Získávání informací o uživatelích na webových stránkách
Vondráček, Tomáš ; Malinka, Kamil (oponent) ; Polčák, Libor (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zmapovat informace poskytované webovými prohlížeči, které mohou být v praxi použity k identifikaci uživatelů na webových stránkách. Práce se zaměřuje na získání a následnou analýzu informací o zařízeních, prohlížečích a vedlejších efektů způsobených webovými rozšířeními, které maskují identitu uživatelů. Získání informací realizuje navržená a implementovaná knihovna v jazyce TypeScript, která byla nasazena na 4 komerčních webových stránkách. Analýza získaných informací je realizována po měsíci provozu knihovny a zaměřuje se na míru získané informace, rychlost získání informací a stabilitu informací. Z datové sady vyplývá, že až 94 % potenciálně různých uživatelů disponuje unikátní kombinací informací. Hlavní přínos této práce spočívá ve vytvořené knihovně, návrhu nových metod získávání informací, optimalizace stávajících metod a určení kvalitních a nekvalitních informací na základě jejich míry informace, rychlosti získání a stability v čase.  
Automatické testování projektu JavaScript Restrictor
Bednář, Martin ; Pluskal, Jan (oponent) ; Polčák, Libor (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout, implementovat a vyhodnotit výsledky automatických testů pro projekt JavaScript Restrictor, který je vyvíjen jako rozšíření do webových prohlížečů. Testy jsou rozděleny do tří úrovní - jednotkové, integrační a systémové. Jednotkové testy ověřují chování jednotlivých funkcí, integrační testy ověřují správné obalování koncových bodů rozhraní prohlížeče a systémové testy kontrolují, zda rozšíření nepotlačuje chtěnou funkcionalitu webových stránek. Systémové testy jsou implementovány pro paralelní spouštění na distribuovaném prostředí, čímž se podařilo dosáhnout téměř přímo úměrného snížení časové náročnosti vzhledem k počtu testovacích uzlů. Přínosem této práce je odhalení dosud neznámých chyb v rozšíření JavaScript Restrictor a poskytnutí potřebných informací, díky nimž bylo možné část zjištěných chyb již opravit.
Interaktivní zobrazení datově náročné 3D scény ve webovém prohlížeči
Ludvík, Martin ; Vlnas, Michal (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vykreslováním datově náročných scén ve webovém prohlížeči. Jaké možnosti postupu řešení pro vytvoření funkční aplikace jsou dostupné a popis existujících řešení.  Konečné vytvoření point cloudového webového prohlížeče pomocí JavascriptAPI WebGPU.
Zobrazení 3D scény ve webovém prohlížeči
Sychra, Tomáš ; Pečiva, Jan (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato práce zkoumá možnosti zobrazení akcelerované 3D scény v okně webového prohlížeče. Podrobněji se zabývá standardem WebGL a jeho využitím v praxi. V rámci práce byla vytvořena reálná aplikace pro vizualizaci volumetrických medicínských dat, která demonstruje současné možnosti webových technologií. Aplikace je založena na kombinaci JavaScriptu, WebGL a knihovny Three.js. Zobrazovaná data se načítají z externího úložiště Google Drive. Významnou část aplikace tvoří implementace 3D zobrazení volumetrických dat (tzv. volume rendering) s využitím metody Ray-casting a standardu WebGL.
Aplikační platforma v PHP
Špaček, Pavel ; Burget, Radek (oponent) ; Martínek, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit model platformy pro vývoj aplikací za předpokladu, že tato platforma bude realizována v jazyce PHP. Aplikace jsou tvořeny spojováním funkčních modulů dle požadovaných vlastností. Běh takto vytvořené aplikace pak zajišťuje právě platforma.
Podpora JavaScriptu v zobrazovacím stroji HTML
Loskot, Radim ; Kolář, Dušan (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce vznikla z důvodu vytvoření rozšíření pro experimentální zobrazovací stroj CSSBox o podporu skriptování v jazyce JavaScript. V teoretické části práce popisuje architekturu zobrazovacího stroje a uvádí do problematiky skriptování v HTML dokumentech podle doporučené specifikace HTML 5. Práce se zabývá důkladnou analýzou existujících skriptovacích strojů a jejich rozhraní, kterých by bylo možné využít pro implementaci rozšíření. V~závislosti na teoretických znalostech se práce zaměřuje na skriptovací stroj Rhino a představuje abstraktní návrh jeho zakomponování do projektu CSSBox. Závěrem hodnotí kompatibilitu a výkonnost implementovaných funkcionalit a zamýšlí se nad možnostmi jejich dalšího budoucího rozšíření.
Počítačová hra demonstrující 3D vizualizační možnosti dnešních internetových prohlížečů
Pagáč, Jakub ; Starka, Tomáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce popisuje postup tvorby hry pro webové prohlížeče za pomoci frameworku Babylon.js. Také zmiňuje témata tvorby 3D grafiky na webu, 3D animací a struktury webových aplikací. Hra samotná je psaná pomocí jazyka Typescript a je sdílená pomocí webového serveru využívající Node.js moduly. Jedná se o bojovou hru pro dva hráče, kde jejich postavy bojují za pomoci bojových umění.
Zobrazení 3D scény ve webovém prohlížeči
Kuželová, Ludmila ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření 3D virtuální prohlídky za použití nového standardu WebGL v kombinaci s javascriptovým frameworkem O3D. Výsledkem je volně dostupná webová aplikace pro vygenerování virtuální prohlídky ze série zaslaných fotografií. Tyto fotografie jsou zpracovány na serveru, který na základě nalezených korespondujících bodů sestavuje 3D scénu. Práce staví na volně dostupné aplikaci Bundler [40], která je použita pro nalezení 3D bodů v zaslaných fotografiích a jim příslušných kamer (místa odkud byla fotografie získána). Výstupy aplikace Bundler jsou zpracovávány pomocí webového serveru Jetty za použití jazyka Java, kde dochází k získání všech informací jenž jsou potřeba pro vytvoření prohlídky. Zobrazení výsledku je potom dosaženo pomocí HTML5, CSS, WebGL a Javascriptu s užitím O3D.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 54 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.