Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 78 záznamů.  začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Finanční hodnocení inovativní start-up firmy 3Dsimo, s.r.o.
Králíková, Veronika ; Heřman, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje bližšímu poznání inovativního českého start-upu a jeho finančnímu hodnocení s ohledem na lokální konkurenci. Pro tyto účely budou teoreticky vysvětleny vybrané metody strategické a finanční analýzy a mezipodnikového srovnávání, jež budou následně využity v praxi.
Zero Waste - "Valuation and business planning" pro potenciálního investora
Sedlák, Jiří ; Brabenec, Tomáš (vedoucí práce) ; Dvořák, Jaroslav (oponent)
Práce Zero Waste "Valuation and business planning" pro potenciálního investora má za úkol prozkoumat a ohodnotit identifikovanou tržní příležitost. Podnikatelský plán se týká založení maloobchodu s potravinami a spotřebním zbožím zaměřený na omezení negativního dopadu spotřebitele na životní prostředí, podporu lokálních pracovních míst a udržitelného způsobu obhospodařovávání půdy. Práce je založena na teoretických poznatcích z publikací uvedených ve zdrojích, které byly konfrontovány s praxí v rozhovorech s majiteli srovnatelných podniků. Výsledkem práce je výpočet současné hodnoty navrženého modelového podniku. Hodnota vypočítaná metodou diskontovaných peněžních toků ukázala, že nelze jednoznačně doporučit založení podniku. Pesimistická varianta ukazuje negativní čistou současnou hodnotu a realistická varianta ukazuje pozitivní čistou současnou hodnotu. Avšak práci je nezbytné chápat spíše jako návod pro ohodnocení podniku tohoto typu, jelikož například při odlišné formě financování či snížení počátečních investic se podnik může překlopit do verze, kterou by bylo vhodné realizovat.
Zvyšování efektivnosti crowdfundingových kampaní
Kalaš, Robert ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat kampaně hromadného financování z platformy Kickstarter, a přispět k zefektivnění výkonnosti, neboť většina kampaní je neúspěšných. V teoretické části se zaměřují na vymezení pojmu crowdfunding a představuji celé odvětví hromadného financování ve srovnání s typickými formami financování nových podnikatelských nápadů. Naopak v empirické části metodou porovnání se zaměřuji kampaně ze dvou geografických lokací a různých odvětví. Faktory které ovlivňují úspěšnost kampaní jsou analyzovány a vzor, který by vedl k zvýšení úspěšnosti je hledán. Cíl diplomové práce byl naplněn tím, že byly nalazeny vzory, které mají vliv na úspěšnost a při jejich dodržení se úspěsnost kampaní zvýší.
Oceňování start-upů
Körtvelyová, Adéla ; Krabec, Tomáš (vedoucí práce) ; Brabenec, Tomáš (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na řešení problematické otázky jak oceňovat společnosti v rané fázi jejich životního cyklu, neboli jak oceňovat start-upy. Pojem start-up se velmi rychle rozšířil v zahraničí, především pak ve Spojených státech amerických a v Kanadě. V posledních letech se tento pojem pomalu rozšiřuje i do České republiky, avšak problematika oceňování start-upů je řešena téměř výhradně v zahraničních publikacích se zaměřením na zahraniční začínající společnosti. Cílem této diplomové práce je proto především seznámení čtenáře se základní problematikou oceňování start-upů a představení jednotlivých metod a přístupů k ocenění start-upů.
Budování značky Czevitrum na trhu sklářských výrobků
Janecký, Vlastimil ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Santariusová, Markéta (oponent)
Tato práce se zabývá otázkou, zda je možné se v dnešních tržních podmínkách prosadit na trhu designových výrobků se zcela novou značkou, a to s minimálními finančními prostředky bez vstupu strategického investora. Odpověď na tuto otázku se snažím nalézt na příkladu designového start-upu Czevitrum. Práce mapuje vývoj této značky v časovém úseku téměř dvou let. Během této doby se zaměřuji na strategii vstupu na zahraniční trhy, analyzuji samotný produkt a marketingovou komunikaci. Na závěr hodnotím získané poznatky a navrhuji další vývoj budování značky.
Metoda budování IT start-upu
Grosser, Tomáš ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Tománek, Martin (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku budování IT start-up podniků. Zvláštní pozornost je pak věnována samotnému zakladateli a možnostem financování v rámci České republiky. Součástí práce je průzkum mezi studenty Vysoké školy ekonomické v Praze týkající se převládajících názorů studentů na zakládání start-upů a hlavních překážek bránících jejich založení. Hlavním přínosem práce je vytvoření metody pro budování IT start-upů, která může být použita jako příručka pro budoucí zakladatele. Druhotným přínosem je ucelený pohled na problematiku start-upů, zejména osobnosti zakladatele a možnostech financování v České republice.
Marketing start- upů
Vatulya, Anna ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Pljaskovová, Kateřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingem start-upů a jejich nejčastějšími chybami v této oblasti. Klade si za cíl vypracování doporučení pro zakladatelé start-upů, které jim pomůžou předejít chybným krokům při budování podniku. Práce je rozdělena do tří částí. První část se věnuje definici slova start-up, historii těchto podniků a představuje úvod do problematiky marketingu ve start-upech. Druhá část je postavena na rozhovorech s představiteli české start-upové scény. Třetí část identifikuje hlavní problematické oblasti v marketingu start-upů a představuje souhrn doporučení a nejvhodnějších postupů pro zakladatele start-upů pro vybudování úspěšné společnosti.
Návrh rámce pro podnikatelský plán v oblasti IT
Šmíd, Jan ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Olišar, Martin (oponent)
Hlavním cílem této práce je návrh rámce pro zpracování podnikatelského plánu v oblasti IT. Důraz je kladen na navržení využitelného rámce, odvozeného z teoretických poznatků a průzkumu mezi investory z oblasti IT. V první kapitole práce je rozebrán pojem "podnikatelský plán" na teoretické úrovni. Dále je zde uveden vývoj investicí do start-up projektů v oblasti IT v USA a Evropě. Ve druhé kapitole práce je popsána zkoumaná problematika, definovány cíle průzkumu a jeho průběh. Závěrem průzkumu jsou doporučení a závěry plynoucí z jednotlivých výstupů. Třetí kapitola práce obsahuje návrh nového rámce pro zpracování podnikatelského plánu na základě výstupů z druhé kapitoly. Čtvrtá kapitola práce je praktickou ukázkou návrhu rámce. Nejprve je uvedeno Executive Summary a následně kompletní podnikatelský plán start-up projektu z oblasti IT, zpracovaný podle navrženého rámce.
Strategie vstupu na německý trh pro start-up firmu
Holubová, Michaela ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Cílem mé práce je analyzovat německý trh v odvětví rychlého čtení, ověřit platnost hypotéz o německém trhu v porovnáním s německou realitou a navrhnout marketingovou strategii pro vstup na trh odpovídající vybrané formě vstupu. V první části je představen teoretický základ, ve kterém jsou popsány motivy firem pro zahraniční vstup, modely analýzy prostředí, modely formy vstupu a model popisující analýzu zákazníka. Tyto modely jsou dále použity v druhé části, ve které je analyzován jak německý trh rychlého čtení, tak německý zákazník. Na základě těchto analýz je navržena forma vstupu firmy na zahraniční trh, následována ohodnocením dříve definovaných hypotéz týkajících se německého zákazníka a produktu a následně jsou definovány další kroky, které by firma měla při vstupu na německý trh vykonat.
Strategie finančního řízení start-upu
Dunovský, Tomáš ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Habrnal, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zabývá uvedením technologického start-upu v rámci marketingové agentury Via Caroli, s. r. o. Konkrétně se jedná o nově vzniklý projekt poskytování CDN (content delivery network) služeb na globálním trhu s cílem maximalizace zisku a počtu zákazníků. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, které se na sebe navazují. První, teoretická část, se věnuje vymezení pojmů potřebných ke zhotovení podnikatelského záměru, popisu marketingových strategií, technologie a řízení cash flow daného projektu. Druhá, praktická část, se věnuje strategii uvedení nově nabízené služby na globální trh, analýze konkurence a využití vnitřních zdrojů k vybudování skupiny společností nabízející služby v různých oblastech online marketingu, které budou tvořit synergický efekt. Cílem bakalářské práce je vytvoření strategie v kritickém období společnosti, které povede k naplněním cílů společnosti Via Caroli, s. r. o.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 78 záznamů.   začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.