Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 773 záznamů.  začátekpředchozí558 - 567dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza bankovních služeb a organizace jejich řízení ve zvolené bankovní instituci
DVOŘÁKOVÁ, Sabina
Práce je zaměřena na analýzu bankovních služeb a organizaci jejich řízení v České spořitelně, a.s.. Cílem práce bylo zanalyzovat historické a současné přístupy managementu s případným navržením zlepšení manažerských přístupů do budoucna a hodnocení výstupů vzhledem ke konkurenceschopnosti nabídky z pohledu zákazníka. První část práce obsahuje prostudovanou literaturu. Byl zde popsán nepostradatelný základ pro praktickou část. Nejdůležitější části jsou funkce řízení a nové trendy, organizace a typy organizačních struktur, analýza prostředí, řízení vztahů se zákazníky, popis struktury a fáze vztahu a poslední téma služby a bankovní sektor. Praktická část práce obsahuje charakteristiku společnosti, popisuje její historii, organizaci České spořitelny a současnou transformaci banky. Ve vlastním výzkumu je prováděno dotazníkové šetření a SWOT analýza aplikovaná na Českou spořitelnu. Bylo zjištěno, že banka má velmi stabilní a silnou pozici na trhu, která přetrvává již několik let. Nicméně, je třeba stále upevňovat postavení a přizpůsobit se rostoucí konkurenci. Banka by se měla držet strategie Konfrontace, která využívá silných stránek k odvrácení případného ohrožení. Od roku 2011 do roku 2014 probíhá v bance transformace. Přeměna by měla přispět k lepšímu vztahu se zákazníky a uspokojování jejich potřeb.
Styčné body mezi knihovnou a hospodou: pohled z obou stran
Zikuška, Jan
Mohlo by se zdát, že u dvou odlišných typů podniků, jakými hospoda a knihovna bezpochyby jsou, můžeme najít jenom minimum společných průniků. To co mají bezpochyby společného, je služba uživatelům, v dnešní době bych se nebál říct zákazníkům. Přednáška se bude snažit poukázat na praktických příkladech i na další styčné body a to především v souvislostech, jak by se mohli navzájem inspirovat nebo dokonce doplňovat. Rozdíl mezi výpůjčním pultem a barem je až na pár detailů minimální.
Prezentace: idr-593_1 - Stáhnout plný textPDF
Videozáznam: idr-593_2 - Stáhnout plný textMP4
Co se může knihovna naučit od knihkupectví
Biernátová, Olga
Knihovna a knihkupectví jsou dvě zcela odlišné věci. A tak by to také mělo zůstat. Ovšem! Díky komerčnímu zaměření knihkupectví a jeho výrazné orientaci na zákazníka je v některých ohledech trochu dál. Naučme se od knihkupců to nejlepší a zvyšujme konkurenceschopnost knihoven v dnešním světě. Protože dobrou knihovnu dělají i detaily.
Videozáznam: Stáhnout plný textMP4
Analýza marketingové strategie zvoleného ubytovacího zařízení
ČADOVÁ, Gabriela
Tato bakalářská práce se zabývá službami v oblasti hotelnictví. Jedním z dílčích cílů této práce byla analýza nabídky služeb z hlediska jejich šířky, hloubky a vnímání hotelovými hosty. K těmto analýzám bylo použito několik metod (například STEP analýza, analýza vnitřního prostředí, SWOT analýza, dotazníkové šetření, vyhodnocování statistických dat a analýza získaných materiálů z hotelu). Hlavním cílem bylo, na základě provedených analýz, vytvořit návrh produktu, který by zpestřil stávající nabídku hotelu. Návrh obsahuje i kalkulaci finančních dopadů.
Komparace ubytovacích služeb ve dvou zvolených destinacích
MITÁŠOVÁ, Jaroslava
Diplomová práce analyzuje podmínky poskytování služeb v destinaci Českokrumlovsko a Lipensko, dále procesní řízení a tvrdé i měkké faktory managementu v ubytovacích zařízeních ve zvolených oblastech. První část práce se věnuje cíli a metodice práce, dále literární rešerši, kde je vysvětlen pojem cestovní ruch, ubytovací a stravovací služby, volný čas, destinace a nástin organizací působících v cestovním ruchu. Poté následuje vlastní práce, kde jsou nejdříve charakterizovány zvolené destinace, porovnání ubytovacích služeb v daných oblastech z hlediska počtu, kategorie, lůžkové kapacity a doprovodných služeb. Další kapitola se věnuje zhodnocení dotazníkového šetření, na jehož základě, terénním šetření a vlastní zkušenosti byla vybrána ubytovací zařízení jako příklad dobré praxe pro ostatní a s jejich majiteli provedla autorka řízené rozhovory. Na konci práce je uvedena možnost podpory z fondů Evropské unie.
Efektivnost poskytování služeb v obci - výstavba čističky odpadních vod v obci Zahájí
BOHDALOVÁ, Michala
Cílem práce bude zhodnotit současný stav problematiky poskytování veřejných služeb v obci a posoudit ekonomickou situaci a efektivnost poskytování služeb v obci Zahájí. Práce bude analyzovat vybraný problém, a to výstavbu ČOV v obci Zahájí.
Analýza marketingových činností vybraných malých firem
PEŠTOVÁ, Lucie
Nedílnou součástí podnikání by měl být soustavný a nepřetržitý proces vytváření, koordinace a kontroly marketingových činností. Marketing je důležitý pro snadné pronikání na trh, tak aby si podnik zajistil prosperující a trvalou existenci na trhu. Cílem diplomové práce je analýza marketingových činností vybraných firem služeb, vzájemné porovnání těchto činností a na základě provedených analýz navržení dalšího postupu zdokonalení těchto činností. Pro analýzu byly vybrány tři subjekty, ve kterých byly zkoumány jejich marketingové činnosti. Na základě provedených analýz marketingového mixu, Porterova modelu pěti sil, analýzy komunikačního mixu a SWOT analýzy, bylo možné stanovit vhodné strategické postupy a návrhy dalšího postupu marketingových činností sledovaných subjektů. Návrhy na zlepšení byly doporučeny s ohledem na finanční možnosti majitelů analyzovaných firem služeb.
Analýza a zhodnocení měření spokojenosti zákazníků
BURDOVÁ, Monika
Hlavním cílem diplomové práce je analýza služeb poskytovaných nově zrekonstruovaným hotelem, který se nachází v centru malého města Jaroměřice nad Rokytnou a analýza spokojenosti zákazníků hotelu s těmito poskytovanými službami.
Podnikatelský koncept zařízení služeb rekreačního střediska Nová Živohošť
TOMANOVÁ, Lucie
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat trh ubytovacích a stravovacích služeb v turistické oblasti Střední Čechy ? jih. Dále na základě provedené analýzy formulovat doporučení pro rozvoj služeb ve vybrané oblasti. Vedlejším cílem práce je zjistit potřeby a požadavky návštěvníků a spokojenost s ubytovacími a stravovacími službami ve vybraném středisku letní rekreace u vody Nová Živohošť na Slapské přehradě. Na základě výsledků z dotazníkového šetření, provedených řízených rozhovorů a vlastního pohledu na danou problematiku byly navrhnuty návrhy a doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti rekreačního střediska a podnikatelský koncept, který se týká kategorizace kempu pro rekreační areál Juniorcamp a Caravan Club na Nové Živohošti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 773 záznamů.   začátekpředchozí558 - 567dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.