Název:
Analýza marketingové strategie zvoleného ubytovacího zařízení
Překlad názvu:
Analysis of Marketing Strategy of a Chosen Accommodation
Autoři:
ČADOVÁ, Gabriela Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá službami v oblasti hotelnictví. Jedním z dílčích cílů této práce byla analýza nabídky služeb z hlediska jejich šířky, hloubky a vnímání hotelovými hosty. K těmto analýzám bylo použito několik metod (například STEP analýza, analýza vnitřního prostředí, SWOT analýza, dotazníkové šetření, vyhodnocování statistických dat a analýza získaných materiálů z hotelu). Hlavním cílem bylo, na základě provedených analýz, vytvořit návrh produktu, který by zpestřil stávající nabídku hotelu. Návrh obsahuje i kalkulaci finančních dopadů.The bachelor thesis is focused on services in the hotel industry. One of the partial aims of this thesis was analysis of services offer in terms of their width, depth and perception among the quests. There were used several methods (for example STEP analysis, analysis of internal environment, SWOT analysis, questionnaire, evaluation of statisctics data and analysis of materials from the hotel). The main aim of this thesis was, based on executed analyses, to create a proposal of a product, which would varietage a current offer of the hotel. The proposal includes a calculation of its financial impact.
Klíčová slova:
analýza; dotazníkové šetření; produkt; služby; analysis; product; questionnaire; services Citace: ČADOVÁ, Gabriela. Analýza marketingové strategie zvoleného ubytovacího zařízení. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/24115