Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj mobilní aplikace pro pohybové aktivity pro OS Android
VESELÝ, František
Cílem práce je vytvoření mobilní aplikace pro pohybové aktivity, která bude využívat senzory vestavené ve většině mobilních telefonů. Aplikace pro určité pohybové aktivity využívá akcelerometr a pro určité aktivity senzor přiblížení. Jedná se o kliky, shyby, dřepy a sed-lehy. Zároveň aplikace umí vykreslit postupy v každé pohybové aktivitě. Nakonec je aplikace uveřejněna a volně k dispozici v internetovém obchodě Google Play. Teoretická část se věnuje operačnímu systému Android, popisu Android Studia a jazyku Java. Praktická část práce obsahuje popis vývoje aplikace, popisu vytvoření uživatelského rozhraní a následně propojení s logikou aplikace. Následně obsahuje popis práce s daty, propojení se senzory, průběh publikace aplikace a shrnutí uživatelských recenzí.
Vztah fyzické zdatnosti a studijního prospěchu žáků ZŠ
Zaplatílková, Lucie ; Mahrová, Andrea (vedoucí práce) ; Kaplan, Aleš (oponent)
Název práce Vztah fyzické zdatnosti a studijního prospěchu žáků ZŠ Cíle práce Cílem diplomové práce je zjistit fyzickou zdatnost žáků sportovních tříd na druhém stupni základní školy, a zda má tato proměnná nějaký vztah se studijním prospěchem náhodně vybraných žáků. Metody Fyzická zdatnost je testovaná metodou testové baterie Unifittest (6-60) (Měkota, Kovář, 2002) a studijní prospěch s prioritami a vztahem ke studiu je zjišťován pomocí vytvořené ankety, jejíž odpovědi jsou přiřazeny k výsledkům Unifittestu (6- 60) konkrétního žáka. Výsledky jsou zpracovány pomocí statistických metod. Výsledky Výsledky testové baterie Unifittest (6- 60) prokázaly celkem u 89 % probandů nadprůměrnou, nebo výrazně nadprůměrnou úroveň kondičně podmíněných pohybových předpokladů. Pouze 11 % účastníků dosáhlo na průměrné hodnocení. Nejlepších výsledků v Unifittestu (6- 60) dosáhly žákyně 9. třídy a žáci 7. třídy. Výpočtem Spearmanova korelačního koeficientu byl zjištěn alespoň středně silný korelační vztah mezi pořadím ve výsledcích v Unifittestu (6- 60) a pořadím v součtu známek z českého jazyka, matematiky a cizího jazyka pouze u dvou kategorií. U dívek 6. třídy byla zjištěna korelace rₛ= 0,51 a u dívek 8. třídy rₛ= 0,56. U ostatních kategoriích byl zjištěn slabý, nebo téměř žádný korelační vztah. Klíčová slova...
Vztah fyzické zdatnosti a studijního prospěchu žáků ZŠ
Zaplatílková, Lucie ; Mahrová, Andrea (vedoucí práce) ; Kaplan, Aleš (oponent)
Název práce Vztah fyzické zdatnosti a studijního prospěchu žáků ZŠ Cíle práce Cílem diplomové práce je zjistit fyzickou zdatnost žáků sportovních tříd na druhém stupni základní školy, a zda má tato proměnná nějaký vztah se studijním prospěchem náhodně vybraných žáků. Metody Fyzická zdatnost je testovaná metodou testové baterie Unifittest (6-60) (Měkota, Kovář, 2002) a studijní prospěch s prioritami a vztahem ke studiu je zjišťován pomocí vytvořené ankety, jejíž odpovědi jsou přiřazeny k výsledkům Unifittestu (6- 60) konkrétního žáka. Výsledky jsou zpracovány pomocí statistických metod. Výsledky Výsledky testové baterie Unifittest (6- 60) prokázaly celkem u 89 % probandů nadprůměrnou, nebo výrazně nadprůměrnou úroveň kondičně podmíněných pohybových předpokladů. Pouze 11 % účastníků dosáhlo na průměrné hodnocení. Nejlepších výsledků v Unifittestu (6- 60) dosáhly žákyně 9. třídy a žáci 7. třídy. Výpočtem Spearmanova korelačního koeficientu byl zjištěn alespoň středně silný korelační vztah mezi pořadím ve výsledcích v Unifittestu (6- 60) a pořadím v součtu známek z českého jazyka, matematiky a cizího jazyka pouze u dvou kategorií. U dívek 6. třídy byla zjištěna korelace rₛ= 0,51 a u dívek 8. třídy rₛ= 0,56. U ostatních kategoriích byl zjištěn slabý, nebo téměř žádný korelační vztah. Klíčová slova...
Srovnání fyzické zdatnosti žáků obecné a sportovní třídy ZŠ
Zaplatílková, Lucie ; Mahrová, Andrea (vedoucí práce) ; Krištofič, Jaroslav (oponent)
Název práce: Srovnání fyzické zdatnosti žáků obecné a sportovní třídy ZŠ Cíle práce: Cílem výzkumu je zjistit jakou fyzickou zdatnost mají žáci, kteří navštěvují výběrovou sportovní třídu ZŠ a výsledky srovnat se stejně starými žáky obecné třídy. Metody: Měření bylo provedeno formou testové baterie Unifittest (6-60), která je složena z následujících testů - skok daleký z místa, leh- sed opakovaně, shyby/výdrž ve shybu a Cooperův test. Výsledky byly vyhodnoceny a srovnány pomocí statistických charakteristik, jako jsou míry polohy a variability. Výsledky: Po provedení jednotlivých testů byla zjištěna průměrná úroveň kondičních schopností v každé kategorii. V testu skok daleký z místa dosáhli chlapci ze sportovní třídy o 14, 6 % lepšího průměrného výkonu, než chlapci z obecné třídy a mezi děvčaty dosáhla rovněž lepší výkonnosti děvčata ze sportovní třídy, konkrétně o 8, 5 %. I v testu leh- sed prokázali lepší výkony žáci ze sportovní třídy, tentokrát o 5, 9 %. U žákyň sportovní třídy byly výkony lepší o 3, 3 % než u žákyň z třídy obecné. Velký výkonnostní rozdíl jsem zaznamenala u testu ve shybech, při kterém měli žáci sportovní třídy v průměru o 20, 4 % lepší výsledek. Mezi dívkami měly však tentokrát lepší výkony dívky z obecné třídy, a to o 21 %. V testu vytrvalostních schopností se mezi chlapci...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.