|
Volný čas středoškolské mládeže v Karlových Varech
Horová, Kateřina ; Pávková, Jiřina (vedoucí práce) ; Blažková, Veronika (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zjistit jak tráví středoškolská mládež v Karlových Varech volný čas a přispět ke zlepšení trávení volného času. Volný čas je nedílnou součástí života mládeže. Dalším důvodem pro vytvoření práce na toto téma je zlepšení komunikace a spolupráce učitele se žáky. Výzkum probíhal na 4 středních školách v Karlových Varech. Tyto školy jsou různého zaměření. Teoretická část se zaměřuje především na volný čas, na jeho funkce, formy, historii a instituce. V praktické části jsou zjištěná data pro realizaci výzkumu. Následně jsou hodnoceny hypotézy, které jsou stanovené na začátku práce. Závěr hodnotí celou práci a navrhuje zlepšení trávení volného času mládeže. Klíčová slova Volný čas, středoškolská mládež, volnočasové aktivity, životní styl, dotazník, zájmový kroužek.
|
| |
|
Volný čas středoškolské mládeže v Karlových Varech
Horová, Kateřina ; Pávková, Jiřina (vedoucí práce) ; Blažková, Veronika (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zjistit jak tráví středoškolská mládež v Karlových Varech volný čas a přispět ke zlepšení trávení volného času. Volný čas je nedílnou součástí života mládeže. Dalším důvodem pro vytvoření práce na toto téma je zlepšení komunikace a spolupráce učitele se žáky. Výzkum probíhal na 4 středních školách v Karlových Varech. Tyto školy jsou různého zaměření. Teoretická část se zaměřuje především na volný čas, na jeho funkce, formy, historii a instituce. V praktické části jsou zjištěná data pro realizaci výzkumu. Následně jsou hodnoceny hypotézy, které jsou stanovené na začátku práce. Závěr hodnotí celou práci a navrhuje zlepšení trávení volného času mládeže. Klíčová slova Volný čas, středoškolská mládež, volnočasové aktivity, životní styl, dotazník, zájmový kroužek.
|
|
Volný čas středoškolské mládeže
VERNEROVÁ, Zdenka
Práce se zabývá problematikou volného času mládeže. První kapitola charakterizuje adolescenci, zejména socializaci a hledání identity adolescenta. Dále je definován volný čas. Ve třetí kapitole je popsán volný čas středoškolské mládeže. Uvedeny jsou nejčastější volnočasové aktivity a zájmy středoškoláků, představy o náplni volného času.
|
| |