Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Modernizace a transformace Tesco expres Brno Malinovského na 24/7 automatickou prodejnu
Davaakhuu, Žargalmaa
Davaakhuu, Ž. Modernizace a transformace Tesco Expres Brno Malinovského na 24/7 automatickou prodejnu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zabývá analýzou in-store marketingu maloobchodní prodejny Tesco Expres Brno Malinovského. Hlavním cílem je zhodnocení možností a navrhnutí doporučení pro modernizaci a transformaci prodejny na hybridní re-žim za účelem zvýšení tržeb. Stanovených cílů je dosaženo na základně ben-chmarkingu, kvantitativního a kvalitativního výzkumu – dotazníkového šetření a osobních návštěv dvou prodejen doplněných hloubkovými nestrukturovanými rozhovory s vedením, se zaměstnanci a se zákazníky prodejny. Vzorek pro vyhod-nocení dotazníkového šetření tvoří 101 respondentů. Na základě vyhodnocení vý-zkumů byly prodejně navrženy doporučení včetně nového návrhu dispozičního řešení a uspořádání sortimentu.
Uplatnění informačních technologií v obchodě
RYTÍŘ, Adam
Tato bakalářská práce se zabývá informačními technologiemi uplatňovanými v obchodě. Jejím cílem je rozebrat vybranou informační technologii ve vybrané obchodní jednotce a na základě výsledků dotazníkového šetření navrhnout doporučení a změny této technologie. Teoretická část vysvětluje pojmy jako je informační technologie, informační systém, hardware, software a marketingový výzkum a dále popisuje konkrétní druhy informačních systémů a technologií. Největší část je věnována právě informačním systémům a technologiím, jelikož tyto dva pojmy jsou nejdůležitějšími k pochopení problematiky zadaného tématu. V praktické části je poté proveden výzkum týkající se technologie samoobslužných pokladen v obchodním řetězci Tesco. Na základě výsledků výzkumu jsou navržena různá doporučení a změny pro lepší efektivitu užívání samoobslužných pokladen. A větší uspokojení zákazníkových potřeb.
Postoje spotřebitelů i k inovacím v maloobchodním prodeji
HONYSZOVÁ, Pavla
Cílem diplomové práce "Postoje spotřebitelů i k inovacím v maloobchodním prodeji" bylo zhodnotit vnímání a postoje tuzemských zákazníků k inovacím v maloobchodě a navrhnout určitá zlepšení pro prodejce. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. První část tvoří teoretický základ tématu. Informace pro tuto literární rešerši jsou získány z odborné literatury, webových stránek a odborných článků. Druhá část práce se zabývá analýzou informací získaných z dotazníkového šetření. Tato data jsou také využita pro vyhodnocení hypotéz. Na základě získaných informací z dotazníkového šetření a z prostudované literatury byla navržena doporučení pro maloobchodníky.
Jak moderní technologie proměňují retail a interakci se zákazníkem
Korb, Kryštof ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Práce se zabývá vlivem digitálních technologií na retail ve vztahu ke koncovému zákaz- níkovi: jak proměňuje jeho komunikaci a interakci s obchodníkem nebo celý nákupní proces. Nejprve je stručně shrnuta historie retailu až po nástup e-commerce a současná globální situace i situace v ČR. Poté jsou na dvou typických nákupních procesech v kamenném obchodě a e-shopu prezentovány aspekty, které jsou pro oba tyto jednotlivé procesy specifické. Jádrem práce je určení klíčových trendů, které jsou vysvětleny, doplněny o popis techno- logií a prezentovány na konkrétních příkladech již existujících řešení. Mezi tyto trendy patří různé způsoby předání zboží (doručení, vyzvednutí nebo několik samoobslužných modelů), personalizace a customizace, digital signage a proximity marketing, komuni- kace v přirozeném jazyce, virtuální a rozšířená realita nebo robotizace. Cílem práce je nastínit směr, jak se bude retail dále vyvíjet a jaké kroky budou muset ob- chodníci učinit, aby zůstali konkurenceschopní. Práce proto syntetizuje aspekty s trendy, na kterých ukazuje, jak se za pomoci technologií jednotlivé trendy snaží problematické jevy řešit. Samotný závěr obsahuje zobecněnou představu, jak bude retail v budoucnosti vypadat, zejména pak určení dvou základních konceptů retailu budoucnosti: utilitárního a zážitkového.
Uplatnění informačních technologií v obchodě
NEHYBA, Jan
Hlavním cílem této bakalářské práce je popsat uplatnění informačních technologií v maloobchodě. Moderní maloobchodní technologie jsou v dnešní době velmi důležité. Nabízí zákazníkům mimořádné služby, které mohou usnadnit jejich nakupování. Moderní technologie zjednodušují jejich nákup a placení, jedná se například o samoobslužné pokladny. Moderní technologie také zvyšuje tržby maloobchodních jednotek a proto je nezbytné věnovat pozornost právě moderním technologiím. Tato bakalářská práce se zaměřuje na samoobslužné pokladny v maloobchodní jednotce Tesco v Českých Budějovicích. V této práci můžete najít pojmy jako informační technologie, maloobchodní prodejny, velkoobchod, marketingový výzkum. Na základě této metody analyzujeme jak zákazníci vnímají moderní technologie v Tescu.
Moderní technologie v retailingu
Macháčová, Petra ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této bakalářské práce je charakterizovat nové trendy a vývoj moderních technologií v retailingu a dále pak konkrétně vymezit moderní technologie, které se nejčastěji využívají v České republice a v zahraničí. Práce je rozdělená do tří kapitol. První kapitola se zabývá charakteristikou obchodu a představení maloobchodního odvětví. Druhá kapitola se týká konkrétních retailingových technologií používaných jak na českém trhu, tak i ve světě. Závěrečná třetí kapitola se věnuje spotřebitelům a je v ní obsažen také vlastní marketingový výzkum, který byl proveden pomocí dotazníkového šetření
Inovace v obchodě
MARTÍŠEK, Petr
Diplomová práce "Inovace v obchodě" analyzuje vývoj a používání moderních inovačních technologií v obchodní sféře u nás i ve světě. Mapuje jejich formy i rozsah používání ve vybraných obchodních jednotkách, především se zaměřením na moderní platební nástroje a samoobslužné pokladny, dále i z pohledu jejich rozvoje a využívání v brzké budoucnosti. V práci je samostatně řešeno využívání moderních platebních nástrojů a samoobslužných pokladen v závislosti na věku zákazníka a formy placení (hotovostní, bezhotovostní) z pohledu rozdílu "venkovského" a městského obyvatelstva. V práci byla dále navržena implementace dvou rodících se moderních technologií self scanning a technologie iBeacon v supermarketu Terno České Budějovice.
Nové technologie v obchodním podnikání
DAŇKOVÁ, Anna
Předmětem diplomové práce Nové technologie v obchodním podnikání je identifikovat nové technologie v obchodě, zhodnotit výhody a nevýhody vybraných technologických inovací. A formulovat doporučení. První část práce zahrnuje teoretický základ dané problematiky, především vymezení pojmů inovace, inovace v maloobchodě, technologie Future Store a aktuální trendy v USA, Německu a ČR. A druhé části jsou pak získané teoretické poznatky dané problematiky aplikovány v konkrétních výzkumech v Pasově, Praze a Českých Budějovicích.
Moderní technologie v maloobchodě
PINKASOVÁ, Tereza
Bakalářská práce se zabývá moderními technologiemi v maloobchodě. Hlavním cílem práce je zjistit, jak spotřebitelé přijímají moderní technologie v maloobchodě. Jaký je jejich názor na technologie, a jak je vnímají. Pro dosažení hlavních cílů byl použit marketingový výzkum (dotazníkové šetření), zaměřený především na moderní maloobchodní technologie určené zákazníkům a na moderní technologie používané ve světě. Následně byly zpracovány výsledky a návrhy na zlepšení.
Nové IT technologie v maloobchodě
Schneebaum, Bedřich ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Abstrakt Práce se zaměřuje na IT systémy v moderním maloobchodě a zvláště se věnuje IT systémům pro přímou podporu prodeje a pro vnitřní organizaci provozu prodejen. Nezapomíná také na souvislosti mezi systémy, organizací a lidským faktorem. V prakticky zaměřené části řeší práce možný přínos zavádění samoobslužných pokladních systémů na produktivitu pokladních zón.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.