Název:
Uplatnění informačních technologií v obchodě
Překlad názvu:
The concept of an information retail technology
Autoři:
RYTÍŘ, Adam Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá informačními technologiemi uplatňovanými v obchodě. Jejím cílem je rozebrat vybranou informační technologii ve vybrané obchodní jednotce a na základě výsledků dotazníkového šetření navrhnout doporučení a změny této technologie. Teoretická část vysvětluje pojmy jako je informační technologie, informační systém, hardware, software a marketingový výzkum a dále popisuje konkrétní druhy informačních systémů a technologií. Největší část je věnována právě informačním systémům a technologiím, jelikož tyto dva pojmy jsou nejdůležitějšími k pochopení problematiky zadaného tématu. V praktické části je poté proveden výzkum týkající se technologie samoobslužných pokladen v obchodním řetězci Tesco. Na základě výsledků výzkumu jsou navržena různá doporučení a změny pro lepší efektivitu užívání samoobslužných pokladen. A větší uspokojení zákazníkových potřeb.This bachelor thesis deals with the information technology used in retails. The goal of this thesis is to analyze the selected information technology in the selected retail and based on the results of the questionnaire survey to propose recommendations and changes to this technology. The theoretical basis explains concepts such as information technology, information system, hardware, software and marketing research and further describes the specific types of information systems and technology. The largest part is devoted to the information systems and technologies, because these two concepts are the most important for understanding the issues of the selected topic. In the practical part,the research is carried out on the technology of self-service cash registers in the Tesco retail chain. Based on the research results, various recommendations and changes are proposed for better efficiency of the use of the self-service cash registers. And greater satisfaction of the customer requierments.
Klíčová slova:
informační systém; informační technologie; marketingový výzkum; obchodní jednotka; samoobslužné pokladny; information system; information technology; marketing research; retail; self-service cash registers Citace: RYTÍŘ, Adam. Uplatnění informačních technologií v obchodě. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/64023