Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití reklamních spotů ve výuce němčiny jako cizího jazyka
Kopůncová, Ráchel ; Nečasová, Pavla (vedoucí práce) ; Švermová, Dagmar (oponent)
Diplomová práce se zabývá využitím reklamních spotů ve výuce němčiny jako cizího jazyka. Jejím cílem je popsat didaktický potenciál práce s reklamními spoty a zjistit, zda s nimi učitelé ve výuce pracují, a jak na ně nahlížejí. V teoretické části práce je pojednáno o klíčových pojmech, které souvisí s touto problematikou, o využití reklamních spotů ve výuce z hlediska kritérií jejich vhodného výběru a výhod a nevýhod jejich zapojení do výuky. Předmětem praktické části je výzkumné šetření mezi učiteli na 2. stupni základních škol, kteří učí německý jazyk jako druhý cizí jazyk. Výzkum probíhal metodou dotazníkového šetření a expertního posouzení. Cílem bylo zdokumentovat aktuální situaci využití reklamních spotů ve výuce a na základě expertního posouzení didaktického zpracování dvou reklamních spotů objasnit, jak se učitelé k této problematice staví. Výsledky ukázaly, že 70 % učitelů využívá reklamní spoty ve svých hodinách, i když ne příliš intenzivně. Překvapivě častěji je využívají starší učitelé s dlouholetou praxí. Předložená didaktická zpracování by většina učitelů ve výuce využila. Klíčová slova: audiovizuální média, reklama, reklamní spoty, německý jazyk, základní škola
Specifika marketingové komunikace v České republice
SUCHÁ, Věra
Základem pro úspěšný televizní reklamní spot je určit specifika, typická pro produkt, která jsou přijatelná v zemi, kde bude spot vysílán. Cílem kávy, jakožto samotného produktu, je působit na smysly, vzbudit chuť a to nejlépe v dobré společnosti, kde vládne pohoda, radost a příjemná atmosféra. Důležitou součástí reklamního spotu je také demonstrace pití a přípravy kávy, aby spotřebitel názorně viděl, jak kávu správně připravit. I u tohoto produktu je úzce vymezena cílová skupina. V případě instantní kávy jsou to muži a ženy ve věku 25 ? 35 let. Mletou kávu ocení muži a ženy v průměrném věku 40 let.
Cílení reklamy v televizním vysílání
Michelfeit, Radek ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Práce nejprve popisuje kontext televizního vysílání, stručný vývoj televizního vysílání a specifika na trhu televizních stanic. Podrobněji se zabývá fungováním a financováním televizních stanic, kde zdůrazňuje závislost komerčních televizních stanic na příjmech z pronájmu reklamního prostoru. Dále se práce zabývá cílenou reklamou v televizním vysílání z pohledu zadavatelů reklamy. Popisuje jejich přístup při cíleném marketingu, kritéria při výběru vhodného média pro reklamní sdělení, vhodné televizní stanice, pořadu a druhu sdělení. Popisuje elektronické měření sledovanosti, které pomáhá reklamu vhodně umístit. Navrhuje také využití výzkumů spokojenosti diváka s pořady pro efektivnější zacílení reklamy. Poslední část práce se věnuje výzkumu zacílení reklamy na TV Barrandov. Zkoumá, zda je možné na základě teoreticky popsaných postupů umístit reklamní spoty v praxi tak, aby efektivně působily na vybranou cílovou skupinu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.