Název: Specifika marketingové komunikace v České republice
Překlad názvu: Specifics of marketing communication in the Czech Republic
Autoři: SUCHÁ, Věra
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Douwe Egberts; Jacobs; káva; marketingová komunikace; Nescafé; reklamní spoty; specifika; Tchibo; advertising spots; coffee; Douwe Egberts; Jacobs; marketing communication; Nescafé; specifics; Tchibo
Citace: SUCHÁ, Věra. Specifika marketingové komunikace v České republice. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23224

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-136849


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-23, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet