Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 82 záznamů.  začátekpředchozí52 - 61dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Systém řízení jakosti společnosti a řízení reklamací
Urbanová, Lucie ; Benda, Jaroslav (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá systémem řízení jakosti a jeho uplatněním ve společnosti Tyco Electronics EC Trutnov, s. r. o. Praktická část je zaměřena na řízení reklamací a zavedení sledování nákladů na jakost.
Právní otázky ochrany spotřebitele při nákupu přes internet
Klofáčová, Hana ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Patočka, Radim (oponent)
Práce se zabývá problematikou ochrany spotřebitele při nakupování přes internet. Jejím cílem je zjistit, jaké nesnáze mohou být spotřebiteli způsobeny při nákupu přes internet, prozkoumat možnosti jejich právního řešení a závěrem podat doporučení spotřebitelům, jak problémům v praxi předejít anebo čelit. Mimoto se práce zabývá základními povinnostmi prodávajícího, výhodami a nevýhodami nakupování přes internet, orgány a jinými institucemi ochrany spotřebitele a soudním i mimosoudním řešením sporů. V závěru práce jsou představeny výstupy dotazníkového šetření, které bylo v rámci této práce provedeno.
Specifikace požadavků na nový informační systém pro proces řízení stížností a reklamací klientů
Brandejsová, Kristýna ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Pokorná, Jana (oponent)
Cílem diplomové práce je specifikace uživatelských požadavků pro proces řízení stížností a reklamací klientů ve vybrané společnosti poskytující finanční služby v České republice. V první části jsou vysvětleny základní teoretická východiska z oblasti procesního řízení a informačních systémů. Zároveň je pojednáno o pohledu na vyřizování stížností a reklamací z pohledu zákazníka. V praktické části diplomové práce je popsán systém vyřizování stížností a reklamací klientů v dané společnosti. Na základě analýzy konkrétního procesu jsou v další části práce specifikovány uživatelské požadavky na nový informační systém a zhodnoceny očekávané přínosy a možná rizika implementace nového informačního systému.
Ochrana spotřebitele při uzavírání smluv mimo prodejnu
Koksteinová, Veronika ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Klauz, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce pojednává o ochraně spotřebitele se zaměřením na uzavírání smluv mimo provozovnu. V teoretické části se zabývá spotřebitelskými smlouvami, především smlouvami uzavíranými na dálku a mimo provozovnu. Dále je rozebrána ochrana spotřebitele při uzavírání smluv mimo provozovnu jak v Evropské unii, tak i v České republice a činnost České obchodní inspekce. Dotazníkové šetření v praktické části zkoumá, zda respondenti znají problematiku ochrany spotřebitele. Též je v praktické části zpracován rozhovor s JUDr. Věrou Knoblochovou, Ph.D., která pracovala v Bruselu právě v oblasti ochrany spotřebitele. V neposlední řadě je součástí praktické části statistika činnosti České obchodní inspekce při předváděcích akcích a obchodech přes internet.
Ochrana spotřebitele ve společnosti Fruitisimo
Zukalová, Kristýna ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou dodržování zákonných povinností podnikatele vůči spotřebiteli ve firmě Fruitisimo. Dané téma představuje aktuální problematiku zejména vzhledem k četným marketingovým trikům firem, které manipulují spotřebitelem a lákají ho ke koupi nejrůznějšího zboží, mnohdy za velmi nevýhodných podmínek. V úvodu práce jsou shrnuty základní právní normy ošetřující oblast ochrany spotřebitele. Dále následuje analýza dodržování zmíněných norem u konkrétní firmy (Fruitisimo). V závěru je zhodnocen současný stav ochrany spotřebitele ve firmě z hlediska dodržování zákonů a spokojenosti zákazníků. Jsou navrženy změny a vylepšení stávajícího systému zejména pokud jde o marketing a lepší přehlednost nabídky zboží pro zákazníka.
Ochrana spotřebitele v cestovním ruchu
Zapletalová, Jitka
Zapletalová, J. Ochrana spotřebitele v cestovním ruchu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Bakalářská práce se zabývá problematikou práva a ochrany spotřebitele v cestovním ruchu. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmů související s problematikou cestovního ruchu a ochrany spotřebitele. V praktické části je vy-hodnocen dotazník, který je zaměřen na zkušenosti spotřebitelů s reklamacemi služeb u cestovních kanceláří. Je proveden rozbor a porovnání reklamačních řádů vybraných cestovních kanceláří. V závěru práce jsou uvedena doporučení pro obě smluvní strany, jak pro spotřebitele, tak pro cestovní kancelář.
Cestovní smlouvy podle nového Občanského zákoníku
KARBULKOVÁ, Iveta
Tématem této diplomové práce jsou Cestovní smlouvy podle nového Občanského zákoníku. Práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část se věnuje vymezení základních pojmů souvisejících s cestovním ruchem a přibližuje právní úpravu ochrany spotřebitele jak v České republice, tak v rámci Evropské unie. V praktické části je provedeno srovnání cestovních smluv (včetně smluvních podmínek) několika vybraných cestovních kanceláří a agentur s pobočkami v Českých Budějovicích. Dále jsou zde rozebrány vyplněné dotazníky určené jak zákazníkům cestovních kanceláří či cestovních agentur, tak přímo vybraným cestovním kancelářím a agenturám.
Vybrané problémy ochrany spotřebitele
FIDLEROVÁ, Žaneta
Hlavním cílem této práce jsou návrhy na zlepšení informovanosti spotřebitelů o jejich právech s využitím výsledků z terénního výzkumu včetně ekonomického zhodnocení. Dalším cílem je zjistit povědomí respondentů o jejich právech a povinnostech v oblasti ochrany spotřebitele.
Reklamační řízení v praxi České republiky a vybraných evropských zemích
Boušková, Michaela ; Chylíková, Hana (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřená na reklamační řízení v ČR a Evropské unii. Dáva rady spotřebiteli, jak nakupovat a jak správně reklamovat. Podává informace o jeho právech a povinnostech a také o povinnostech prodávajícího. Uvedeny jsou příklady za zahraničí, na co si dávat pozor. Uvedená je i historie ochrany spotřebitele. Zaměření je zde i na prodej na dálku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 82 záznamů.   začátekpředchozí52 - 61dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.