Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 82 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Software pro online reklamace
Pololáník, Petr ; Kolář, Martin (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvářením moderních webových aplikací. Jsou rozebrané technologie, které se používají při návrhu a implementaci těchto aplikací. Práce se převážně zabývá vytvořením aplikace pro vyřizování reklamací. Aplikace slouží jako služba pro internetové obchody
Návrh a zavedení systému sběru informací o spolehlivosti stroje
Kurowski, Dušan ; Dvořáková, Radka (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem systému sběru informací o reklamacích strojů, zavedením tohoto systému a návrhem dalšího zpracování dat pro eliminaci nákladů na reklamace.
Návrh změn dodavatelských vazeb k plnění výrobních úkolů pro tuzemské i zahraniční zákazníky
Turek, Martin ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vymezení problematiky dodavatelsko-odběratelských vztahů ve vybrané společnosti. Specifikuje vazby mezi podnikem a jeho významnými dodavateli z pohledu jakosti a dodacích termínů zakázek. Obsahuje návrhy změny práce s dodavateli materiálových prvků, které přispívají k odstranění reklamací od zákazníků.
Systém řízení jakosti společnosti a řízení reklamací
Urbanová, Lucie ; Benda, Jaroslav (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá systémem řízení jakosti a jeho uplatněním ve společnosti Tyco Electronics EC Trutnov, s. r. o. Praktická část je zaměřena na řízení reklamací a zavedení sledování nákladů na jakost.
Reverzní logistika ve vybraném podniku
Nečasová, Sára ; Skřehot, Tomáš (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá reverzní logistikou ve výrobním podniku German Motor Parts CZ, s.r.o. Na základě teoretických východisek provádí výzkum a analýzu činností podniku z pohledu logistiky. Jednak zkoumá činnosti zpětné reverzní logistiky, jako jsou reklamace a odpadové hospodářství, jednak činnosti klasické dopředné logistiky od nákupu po expedici. Cílem diplomové práce je navrhnout nápravné opatření, které zajistí efektivnější průběh činností reverzní logistiky.
Řízení jakosti a řízení reklamací ve společnosti
Krčálová, Jana ; Kypr, Daniel (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá současným stavem systému řízení jakosti a řízení reklamací. Informace získané provedenou analýzou stavu ve společnosti vedou k navržení možností a metod, které povedou ke zlepšení řízení jakosti a řízení reklamací v distribučním procesu.
Reverzní logistika ve vybraném podniku
Burešová, Petra ; Kuba,, Karel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá reverzní logistikou ve vybrané společnosti. Na základě teoretických východisek provádí výzkum a analýzu činností podniku z pohledu logistiky. Jednak zkoumá činnosti zpětné reverzní logistiky, jako jsou reklamace a vrácení zboží, jednak činnosti klasické dopředné logistiky od nákupu po prodej. Cílem bakalářské práce je navrhnout nápravné opatření, které zajistí efektivnější průběh činností reverzní logistiky.
Vytknutí vady a uplatnění práva z vadného plnění ve spotřebitelské kupní smlouvě
Dvořáková, Anna-Marie ; Flídr, Jan (vedoucí práce) ; Čech, Petr (oponent)
Vytknutí vady a uplatnění práva z vadného plnění ve spotřebitelské kupní smlouvě Abstrakt Tato práce se zabývá vytknutím vady a uplatněním práva z vadného plnění u kupních smluv uzavíraných se spotřebitelem. Cílem práce je analyzovat právní úpravu této problematiky v občanském zákoníku a v zákoně o ochraně spotřebitele, zejména zhodnotit přínos změn provedených zákonem č. 374/2022 Sb. s účinností od 6. 1. 2023, včetně reakce zákonodárce na některé problematické aspekty, a porovnat tuto právní úpravu se směrnicí 2019/771, kterou transponuje. První kapitola této práce je zaměřena na právní úpravu práv z vadného plnění podle občanského zákoníku. V jednotlivých podkapitolách jsou podrobněji popsány jakost při převzetí, výjimky z vadného plnění, následně jsou představena práva z vadného plnění, přičemž se práce zaměřuje zejména na jejich hierarchii. Dále je popsáno vytknutí vady, které je upraveno v obecném ustanovení § 1922 OZ a dále ve zvláštním ustanovení § 2165 OZ. Pozornost je věnována též změně provedené zákonem č. 374/2022 Sb., která upřesňuje odpovědnost prodávajícího za vadu při převzetí věci. Dále je popsána problematika "notifikační lhůty", tedy vytknutí vady v určité lhůtě po jejím zjištění. Závěr první kapitoly je věnován právní úpravě dle směrnice 1999/44 a navazující směrnice 2019/771 a...
Studie interních reklamačních procesů ve vybrané společnosti
Vondálová, Marcela ; Entlerová, Lucie (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá studií interních reklamačních procesů ve vybrané společnosti. Definuje slabá místa v interních reklamačních procesech a na jejich základě jsou navrženy možnosti řešení, které by vedly ke zlepšení vybraných procesů.
Ochrana spotřebitele v cestovním ruchu
Zapletalová, Jitka
Zapletalová, J. Ochrana spotřebitele v cestovním ruchu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Bakalářská práce se zabývá problematikou práva a ochrany spotřebitele v cestovním ruchu. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmů související s problematikou cestovního ruchu a ochrany spotřebitele. V praktické části je vy-hodnocen dotazník, který je zaměřen na zkušenosti spotřebitelů s reklamacemi služeb u cestovních kanceláří. Je proveden rozbor a porovnání reklamačních řádů vybraných cestovních kanceláří. V závěru práce jsou uvedena doporučení pro obě smluvní strany, jak pro spotřebitele, tak pro cestovní kancelář.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 82 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.