Název: Systém řízení jakosti společnosti a řízení reklamací
Překlad názvu: System of quality management in company and management of complaint
Autoři: Urbanová, Lucie ; Benda, Jaroslav (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: jakost; náklady na jakost; reklamace; řízení jakosti; complaint; costs of quality; quality; quality control

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/116

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-552910


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet