Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Implementace projektů EU a úspěšnost škol při získávání dotací
Calábková, Soňa ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Hladký, Jaromír (oponent)
1 NÁZEV: Implementace projektů EU a úspěšnost škol při získávání dotací AUTOR: Soňa Calábková KATEDRA Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Václav Trojan, Ph.D. ABSTRAKT Předmětem této bakalářské práce je implementace projektů Evropské unie v programovém období 2007-2013 a získávání dotací ve školství se zaměřením na základní školy opavského regionu. Úvodní část je vymezena stručné charakteristice regionální politiky a její aplikaci v České republice. Obsahem další části je souhrnný přehled jednotlivých operačních programů s hlubším pohledem na Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, ze kterého je realizována výzva "EU peníze školám", určená ke zlepšení podmínek pro žáky i učitele základních škol mimo hlavní město Prahu. Následuje konkrétní příklad podrobného rozboru jednotlivých fází projektového cyklu při žádosti o evropské dotace z oblasti podpory 1.4. Cílem bakalářské práce je analýza situace na základních školách opavského regionu z hlediska zapojení do projektů Evropské unie, úspěšnosti při získávání dotací a implementace projektu do školské praxe s bližším zaměřením na projekt "EU peníze školám". V závěru práce jsou shrnuty celkové výsledky průzkumu, vyplývající z dotazníkového šetření, telefonického dotazování a strukturovaných otázek. Finálním zhodnocením získaných...
Integrace zdravotně znevýhodněných do volnočasových mezinárodních projektů
Velagyiová, Jana ; Dvořáčková, Hana (vedoucí práce) ; Cintlová, Jitka (oponent)
Tématem Integrace zdravotně znevýhodněných do mezinárodních výměnných projektů bych chtěla upozornit na důležitost integrace zdravotně znevýhodněných nejenom do školských zařízení, kde integrovaní získávají zejména vědomostní vzdělání, ale také do programů, jež se zabývají volným časem dětí a mládeže a do programů, kde probíhá vzdělání neformální a zábavnou cestou. V ČR je nejvíce propracovaná integrace zdravotně znevýhodněných do škol, dle mého názoru je ale třeba věnovat se jí i v jiných oblastech. Dalším bodem, na který ve své práci upozorňuji je, potřeba volného času v životě člověka. Mám na mysli zejména volný čas vyplněný nějakou aktivitou, která je buď zdraví prospěšná, přináší radost nebo je pro danou osobu jinou formou odpočinku. Posledním bodem praktické části je otázka zdravotního znevýhodnění v životě člověka. Praktická část se věnuje programu EU - Mládež v akci, který umožňuje mladým lidem krátkodobě či dlouhodobě vycestovat do zahraničí. V rámci tohoto programu se uskutečňují i mládežnické volnočasové výměny, do kterých lze integrovat i zdravotně znevýhodněné jedince. Také zde líčím, co obnáší mezinárodní výměna. Jsou zde popsané požadavky kladené na účastníky, ale i na organizátory výměny, podmínky, které musí splnit každý žadatel o grant. V úplném závěru jsou jmenované některé organizace...
Integrace zdravotně znevýhodněných do volnočasových mezinárodních projektů
Velagyiová, Jana ; Dvořáčková, Hana (vedoucí práce) ; Cintlová, Jitka (oponent)
Tématem Integrace zdravotně znevýhodněných do mezinárodních výměnných projektů bych chtěla upozornit na důležitost integrace zdravotně znevýhodněných nejenom do školských zařízení, kde integrovaní získávají zejména vědomostní vzdělání, ale také do programů, jež se zabývají volným časem dětí a mládeže a do programů, kde probíhá vzdělání neformální a zábavnou cestou. V ČR je nejvíce propracovaná integrace zdravotně znevýhodněných do škol, dle mého názoru je ale třeba věnovat se jí i v jiných oblastech. Dalším bodem, na který ve své práci upozorňuji je, potřeba volného času v životě člověka. Mám na mysli zejména volný čas vyplněný nějakou aktivitou, která je buď zdraví prospěšná, přináší radost nebo je pro danou osobu jinou formou odpočinku. Posledním bodem praktické části je otázka zdravotního znevýhodnění v životě člověka. Praktická část se věnuje programu EU - Mládež v akci, který umožňuje mladým lidem krátkodobě či dlouhodobě vycestovat do zahraničí. V rámci tohoto programu se uskutečňují i mládežnické volnočasové výměny, do kterých lze integrovat i zdravotně znevýhodněné jedince. Také zde líčím, co obnáší mezinárodní výměna. Jsou zde popsané požadavky kladené na účastníky, ale i na organizátory výměny, podmínky, které musí splnit každý žadatel o grant. V úplném závěru jsou jmenované některé organizace...
Implementace projektů EU a úspěšnost škol při získávání dotací
Calábková, Soňa ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Hladký, Jaromír (oponent)
1 NÁZEV: Implementace projektů EU a úspěšnost škol při získávání dotací AUTOR: Soňa Calábková KATEDRA Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Václav Trojan, Ph.D. ABSTRAKT Předmětem této bakalářské práce je implementace projektů Evropské unie v programovém období 2007-2013 a získávání dotací ve školství se zaměřením na základní školy opavského regionu. Úvodní část je vymezena stručné charakteristice regionální politiky a její aplikaci v České republice. Obsahem další části je souhrnný přehled jednotlivých operačních programů s hlubším pohledem na Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, ze kterého je realizována výzva "EU peníze školám", určená ke zlepšení podmínek pro žáky i učitele základních škol mimo hlavní město Prahu. Následuje konkrétní příklad podrobného rozboru jednotlivých fází projektového cyklu při žádosti o evropské dotace z oblasti podpory 1.4. Cílem bakalářské práce je analýza situace na základních školách opavského regionu z hlediska zapojení do projektů Evropské unie, úspěšnosti při získávání dotací a implementace projektu do školské praxe s bližším zaměřením na projekt "EU peníze školám". V závěru práce jsou shrnuty celkové výsledky průzkumu, vyplývající z dotazníkového šetření, telefonického dotazování a strukturovaných otázek. Finálním zhodnocením získaných...
Politika zaměstnanosti a její naplňování prostřednictvím Evropského sociálního fondu se zaměřením na Cíl 1 - Konvergence
KRATOCHVÍLOVÁ, Lenka
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na zhodnocení politiky zaměstnanosti v České republice. Dále jsem nastínila důležité momenty v reformě politiky zaměstnanosti ve Spolkové republice Německo. Důležitou roli v práci hraje Evropský sociální fond a operační program Lidské zdroje a zaměstnanost. V práci blíže specifikuji alokaci prostředků v rámci tohoto operačního programu. Následuje pak popis a zhodnocení realizovaných projektů zaměřených na znevýhodněné skupiny obyvatel. V poslední části práce se věnuji aktuální výzvě MPSV - Vzdělávejte se pro růst a její organizaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.