Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,054 záznamů.  začátekpředchozí641 - 650dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Návrh optimálního řešení výrobního procesu firmy ORTHOPOM bratři Škodové, spol. s r.o.
Silný, Robert ; Chlud, Karel (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku optimalizace výrobních procesů. Hlavním cílem bylo analyzovat podnik a navrhnout zlepšení výrobního procesu s možnou úsporou nákladů. V první části jsou shrnuty obecné poznatky o přístupech ke zlepšování výrobních procesů. Druhá část se zabývá analýzou podniku ORTHOPOM bratři Škodové spol. s r.o.. Závěrem je uveden návrh změn ve výrobním procesu a možnosti další optimalizace.
Analýza workflow ve vybrané organizaci
Horáková, Eva ; Zelená, Veronika (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o tématu procesního řízení, jeho vývoji. Práce se zabývá pojmy Business process management a workflow, popisuje jejich specifikaci a klasifikaci a tyto dva pojmy porovnává. Práce se dále zaměřuje na metody spojené s řízením procesů a workflow, jako je metoda ARIS či Balanced Scorecard, které pak aplikuje v praxi. Představena je zde i notace BPMN, na jejímž základě je modelován diagram workflow konkrétní organizace. Cílem diplomové práce je analyzovat workflow ve vybrané společnosti pomocí zvolených metod, prozkoumat možné problémy daného workflow a případně navrhnout řešení těchto problémů.
Analýza a návrh optimalizace podnikových procesů v oblasti spisové služby
Vosecký, Ondřej ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Hemala, David (oponent)
Diplomová práce se zabývá optimalizací spisové služby Českého telekomunikačního úřadu. Práce definuje tři základní cíle. První cíl je popis aktuálního stavu spisové služby pomocí procesního modelování. Druhý cíl je identifikovat potenciál zlepšení v rámci dané procesní skupiny. To znamená stanovení priorit procesů, odhad aktuální a požadované úrovně zralosti procesů, stanovení klíčových aktivit, stanovení požadované úrovně popisu procesů a zpracování snímkovacích tabulek. Tyto činnosti jsou v úvodu práce metodicky podloženy teoretickým textem. V závěru práce je zhodnocení limitů, které vyplynuly z předchozích kapitol zjištění potenciálu zlepšení. Stěžejní cíl práce je návrh optimalizace celé procesní skupiny formou projektů.
Innovations in the Banking sector
Khachukaeva, Bella ; Špaček, Miroslav (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Cílem práce je navrhnout zlepšení ve vybraném bankovním procesu. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se věnuje tradičnímu a bankovnímu přístupům k inovacím. Definice inovací, klasifikace, zdroje, modely inovačního procesu, překážky inovací jsou představovány v teoretické části. Praktická část se zabývá analýzou procesu a vytvořením návrhu inovačního modelu procesu.
Řízení požadavků na IT v pojišťovací společnosti
Dvorský, Petr ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Jungmannová, Barbora (oponent)
První část práce se zabývá teoretickými znalostmi, tedy vymezením pojmů a doporučeními z oblasti požadavkového řízení. Druhá část práce je zaměřena na identifikaci, analýzu a následný návrh řešení problémů, vznikajících při práci s požadavky. Metody pro identifikaci problémů jsou uskutečněný workshop, zúčastněné pozorování a rozhovory se zaměstnanci IT úseku pojišťovny. Výstupem této práce jsou návrhy zlepšení správy požadavků, z nichž některé se mi již podařilo v Kooperativě aplikovat. První z návrhů, který byl aplikován, je vytvoření knihovny procesů. Dále, ze čtyř různých druhů prioritizace byla vybrána a použita metoda, kterou definuje ITIL. Dalšími výstupy jsou návrh nového uživatelského rozhraní požadavkového softwaru a započetí navrhování Change Advisory Board, které je oproti ITIL rozšířené o další funkce. Dále bylo zřízeno ddělení business konzultantů, které má za úkol efektivně sbírat požadavky klientů a byly vytvořeny podpůrné dokumenty pro toto oddělení.
Návrh procesů obchodního oddělení v IT společnosti a měření jejich výkonnosti
Schütz, Martin ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá návrhem nových procesů obchodního oddělení v IT společnosti poskytující služby serverhostingu, webhostingu a registrace domén. Tyto procesy vycházejí z identifikace a analýzy stávajících procesů a z teorie řízení obchodního oddělení. U vybraných procesů jsou stanoveny klíčové indikátory jejich výkonnosti (KPIs) využitelné pro řízení organizace jako celku. Modely procesů jsou vytvořeny dle notace EPC. Nové procesy jsou navrženy tak, aby při jejich průběhu vznikala v informačním systému CRM data poskytující evidenční a informační podporu nezbytnou pro řízení obchodního oddělení včetně možnosti měření jeho výkonnosti. Procesy také automatizují často se opakující činnosti a poskytují relevantní informace dalším dotčeným organizačním jednotkám společnosti. Přínosem práce jsou výsledky analýzy identifikovaných stávajících procesů, obsahující návrhy řešení objevených problémů a modely nových procesů. Mohou posloužit jako vzor pro optimalizaci stávajících procesů v již existujících organizacích nebo pro tvorbu nového procesního modelu v nových organizacích ze stejného nebo podobného oboru.
Řízení projektů výrobních zakázek
Fiala, Ivo ; Maláčová, Markéta (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zlepšením procesů u řízení projektů v podniku Alstom Power s.r.o.. Práce je rozdělena do tří základních částí – teoretická východiska práce, analytická a návrhová část. V teoretické části jsou popsány analytické metody zkoumající prostředí podniku, které budou následně použity k analýze současného stavu podniku a jeho pozici na trhu ve druhé, analytické, části. V analytické části jsou zjištěny opakovaně se objevující chyby v průběhu realizace projektu. V poslední části vlastních návrhů jsou předložena opatření, jež by mohla chyby eliminovat.
Statická analýza sportovní haly
Jedlička, Michal ; Nevařil, Aleš (oponent) ; Vlk, Zbyněk (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá statickou analýzou sportovní haly v Libině. K vytvoření modelu byl použit program RFEM. Model byl vypracován podle poskytnuté projektové dokumentace a podle platných norem ČSN EN. Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat skutečnou konstrukci a upozornit na vznik možných problémů.
Studie průběhu zakázky vybraným podnikem
Filková, Nicole ; Molák, Radek (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaobírá studiem průběhu zakázky ve společnosti GRD servis, s.r.o., která se zabývá výrobou převážně P.O.S. a P.O.P. produktů neboli produktů pro podporu prodeje. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů, jež s danou problematikou souvisí. V analytické části se zaměřuji na stávající průběh zakázky společnosti vysvětlený na konkrétním případě a následně uvádím nové návrhy pro zlepšení, které by měly vést ke zlepšení průběhu zakázky ve společnosti.
Studie průběhu zakázky obchodním podnikem
Šteigl, Matěj ; Ing.Martina Vejvodová (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší problematiku průběhu zakázky v daném podniku. Práce je rozdělena na několik částí. V první části se zabývám teoretickými poznatky procesního řízení. Dále se věnuji představení společnosti PENTA TRADING spol. s r.o., na kterou byla bakalářská práce zaměřena. V analýze současného stavu odhaluji nedostatky procesu. Na základě zjištěných nedostatků se věnuji hlavně problematice IS ve společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,054 záznamů.   začátekpředchozí641 - 650dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.