|
Návrh na zvýšení spokojenosti zákazníků restaurace Plzeňský dvůr
Marková, Denisa ; Babák, Dalibor (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků restaurace Plzeňský dvůr. V teoretické části se práce zabývá vysvětlením základních pojmů souvisejících s touto problematikou a metod zjišťování spokojenosti. V praktické části je spokojenost zákazníků zjišťována pomocí marketingového výzkumu, který probíhá na základě dotazníkového šetření. Výsledkem této práce je výstup v podobě návrhů a doporučení, které povedou ke zvýšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků.
|
|
Návrh na zvýšení motivace a spokojenosti zaměstnanců ve vybrané společnosti
Marková, Denisa ; Babák, Dalibor (oponent) ; Rašticová, Martina (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výzkumem spokojenosti a motivace zaměstnanců ve vybrané společnosti. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s danou problematikou. V praktické části je spokojenost zaměstnanců zjišťována pomocí dotazníkového šetření a motivace zaměstnanců metodou volných asociací slov. Výsledkem práce je výstup v podobě návrhů a doporučení, které povedou ke zvýšení spokojenosti a motivace zaměstnanců, a tím ke zvýšení produktivity práce.
|
|
Návrh na zvýšení spokojenosti zákazníků restaurace Plzeňský dvůr
Marková, Denisa ; Babák, Dalibor (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků restaurace Plzeňský dvůr. V teoretické části se práce zabývá vysvětlením základních pojmů souvisejících s touto problematikou a metod zjišťování spokojenosti. V praktické části je spokojenost zákazníků zjišťována pomocí marketingového výzkumu, který probíhá na základě dotazníkového šetření. Výsledkem této práce je výstup v podobě návrhů a doporučení, které povedou ke zvýšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků.
|
|
Psychologické aspekty zákaznické spokojenosti v oblasti telekomunikačních služeb
Hassairi, Munír ; Rymeš, Milan (vedoucí práce) ; Michalík, David (oponent)
1 Abstrakt: Předmětem této diplomové práce je téma zákaznické spokojenosti, a to zejména popis a zjištění těch atributů, které ji podstatně ovlivňují. V empirické části je výzkum orientován v kontextu spokojenosti zákazníků se službami mobilních operátorů. Teoretická část obsahuje popis skutečnosti, v jakém kontextu se psychologie zabývá jevem spokojenosti. Spokojenost je popsána v kontextu životní spokojenosti, pracovní spokojenosti a poté je největší část věnována spokojenosti orientované na spotřebitele a zákazníky. Teoretická část si všímá nejednotností definic mezi jednotlivými autory a dále se zaměřuje na teorie zabývající se vnímáním kvality služeb, vlivem očekávání a dalších aspektů zákaznické spokojenosti. V závěru teoretické části je pozornost věnována zjišťování důležitosti jejích jednotlivých aspektů, a to z dvojího pohledu: z dopadu jednotlivých atributů na celkovou spokojenost a z vnímání důležitosti jednotlivých atributů na individuální úrovni. V praktické části se práce zaměřuje na zjištění dopadů jednotlivých atributů na celkovou spokojenost zákazníků se službami operátorů telekomunikačních služeb. Ke zjištění důležitosti jednotlivých atributů je využito mnohonásobné lineární regrese.
|
|
Návrh na zvýšení motivace a spokojenosti zaměstnanců ve vybrané společnosti
Marková, Denisa ; Babák, Dalibor (oponent) ; Rašticová, Martina (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výzkumem spokojenosti a motivace zaměstnanců ve vybrané společnosti. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s danou problematikou. V praktické části je spokojenost zaměstnanců zjišťována pomocí dotazníkového šetření a motivace zaměstnanců metodou volných asociací slov. Výsledkem práce je výstup v podobě návrhů a doporučení, které povedou ke zvýšení spokojenosti a motivace zaměstnanců, a tím ke zvýšení produktivity práce.
|
|
Analýza počtu reklamací a procesu vyřizování reklamací ve společnosti LASSELSBERGER, a.s.
Davídková, Veronika ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Hlavním tématem diplomové práce je spokojenost zákazníků. Úvodní teoretické části práce jsou věnovány právě zákazníkovi a jeho spokojenosti, metodám jejího měření a způsobu, jak řešit stížnosti, příp. reklamace v organizacích. Praktická část práce se zaměřuje na analýzu jakostních reklamací, procesů řešení reklamací a stížností a hodnocení spokojenosti zákazníků ve společnosti LASSELSBERGER, a.s., vyrábějící keramické obklady a dlažby. Cílem a vyústěním práce je formulace doporučení vyplývajících z vypracovaných analýz i teoretických poznatků. Tato doporučení mají zlepšit dosavadní průběh analyzovaných procesů s ohledem na kvalitu jejich výstupů a především s ohledem na spokojenost zákazníků.
|