Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zkvalitnění služeb Hotelu Centro spojené s přechodem na vyšší stupeň hotelové klasifikace
Vaculíková, Michaela ; Chalupa, Aleš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků Hotelu Centro a procesem zavedení systému oficiální jednotné klasifikace ubytovacích zařízení České republiky s cílem získání 4**** třídy v kategorii „Hotel“. Vyhodnocuje současný stav a následně na základě zjištěných nedostatků a požadavků klasifikace navrhuje potřebná zlepšení a opatření. Provádí samotným procesem získání klasifikačního osvědčení.
Proposal for an international Marketing Strategy for a Selected Company
Veselý, Tomáš ; Rejka, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
International marketing strategy, marketing, hotel strategy, Google Analytics, segmentation
Proposal for an international Marketing Strategy for a Selected Company
Veselý, Tomáš ; Rejka, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
International marketing strategy, marketing, hotel strategy, Google Analytics, segmentation
Zkvalitnění služeb Hotelu Centro spojené s přechodem na vyšší stupeň hotelové klasifikace
Vaculíková, Michaela ; Chalupa, Aleš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků Hotelu Centro a procesem zavedení systému oficiální jednotné klasifikace ubytovacích zařízení České republiky s cílem získání 4**** třídy v kategorii „Hotel“. Vyhodnocuje současný stav a následně na základě zjištěných nedostatků a požadavků klasifikace navrhuje potřebná zlepšení a opatření. Provádí samotným procesem získání klasifikačního osvědčení.
Analýza marketingových nástrojů vybraného hotelu
Pletka, Jan ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Píša, Karel (oponent)
Tématické zaměření práce je marketing hotelu. Práce se zabývá konkrétním malým hotelem, který se aktuálně potýká s odlivem zákazníků a poklesem tržeb. Cílem práce je nejprve analýza konkurenční pozice hotelu a poté analýza marketingového mixu zkoumaného hotelu, autor se tak snaží nalézt možné příčiny nepříznivého stavu. Použití nástrojů marketingového mixu hodnotí a navrhuje možné změny, které by hotelu pomohly oživit zájem zákazníků o jeho služby.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.