Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Parametrické modely vozidel
Vašátko, Marek ; Porteš, Petr (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
Tato Bakalářská práce se zabývá vytvořením parametrických modelů vozidel v softwaru Catia V5, které budou sloužit k vizualizaci měření a simulacím. Dále se zabývá vytvořením programu pro výpočet parametrů lidské postavy v závislosti na úhlu natočení částí těla.
Parametrické modely vozidel
Vašátko, Marek ; Porteš, Petr (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
Tato Bakalářská práce se zabývá vytvořením parametrických modelů vozidel v softwaru Catia V5, které budou sloužit k vizualizaci měření a simulacím. Dále se zabývá vytvořením programu pro výpočet parametrů lidské postavy v závislosti na úhlu natočení částí těla.
Projekce narušené komunikační schopnosti do dětské kresby
Zderadičková, Barbora ; Klenková, Jiřina (vedoucí práce) ; Kopečný, Petr (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na speciálně-pedagogické téma a sleduje, jak se narušená komunikační schopnost projeví do dětské kresby. Práce je rozdělena na dvě části. První část je tvořena teoretickými poznatky, které vycházejí z odborné literatury. Jsou zde části věnovány komunikaci, řeči, jazyku, dále narušené komunikační schopnosti, kde je nejvíce analyzována vývojová dysfázie. Pozornost je věnována dětem ve věku mladšího školního věku, jejich kresbě a grafomotorice. Část praktická je tvořena kvalitativním šetřením, které bylo provedeno v základních školách a v domácím prostředí. K výzkumu byly použity metody a techniky - rozhovor, pozorování, kazuistika a analýza výsledku činnosti. Hlavním cílem práce je zjistit, jak se promítá narušená komunikační schopnost, konkrétně vývojová dysfázie do dětské kresby. Porovnat kresby žáků s vývojovou dysfázií s kresbami dětí bez narušené komunikační schopnosti. KLÍČOVÁ SLOVA Grafomotorika, komunikace, kresba, mladší školní věk, lidská postava, vývojová dysfázie
Výtvarný projev dětí na přechodu mezi MŠ a ZŠ
MATOUŠKOVÁ, Lenka
Diplomová práce je zaměřena na sledování vývoje výtvarného projevu dětí na přechodu mezi MŠ a ZŠ. Teoretická část popisuje celkový vývoj předškolního dítěte a dítěte mladšího školního věku s důrazem na vývoj kresby. Praktická část obsahuje podrobnou analýzu kreseb lidské postavy a domu pořízených na základě dvou návštěv příslušných institucí. Kresby jsou analyzovány dle předem stanovených kritérií a následně vyhodnocovány. Jsou zkoumány také rozdíly vývojového pokroku mezi dívkami a chlapci.
Kresebné pojetí figury v pohybu u dětí na 1. stupni ZŠ
RANDÁČKOVÁ, Hana
Diplomová práce je zaměřena na vývoj kresby lidské figury v pohybu u dětí na 1.stupni ZŠ. Teoretická část je zaměřena na shrnutí poznatků vývojové psychologie, zejména je charakterizován vývoj dětí mladšího školního věku v jednotlivých vývojových etapách, a dále také poskytuje informace o výtvarném projevu dítěte a jeho vývojových stádiích. Praktická část zobrazuje výsledky zkoumání kreseb lidské postavy u dětí od 1.-5.třídy. Dále sleduje schopnost dítěte zachytit postavu v pohybu a její porovnávání, jakým způsobem se kresba lidské figury vyvíjí. Výsledky byly hodnoceny podle předem určených kritérií a následně vyhodnocovány.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.