Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Simulační modely vozidel
Frydrýšek, Jan ; Hrabec, Jakub (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
Práce se zabývá simulačními modely vozidel pro příčné řízení. Postupně se zaměřuje na modely pneumatiky, podvozku a řízení. Na konci jsou ukázány vlivy jednotlivých parametrů modelu na dynamice vozidla
Modely člověka v řídicích systémech
Boháč, Petr ; Horák, Karel (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
Cílem této práce je poskytnout souhrn modelů člověka v řídicích systémech. Zaměřil jsem se zejména na řízení automobilů a letadel. Modely vycházející z PID regulátoru jsem zhodnotil z hlediska chování v otevřené smyčce a navrhl způsob stanovení jejich parametrů pomocí metody Nelder-Mead.
Model řidiče pro simulační algoritmy
Tmejová, Tereza ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením výpočtového modelu řidiče. V první části je vytvořen přehled modelů řidiče pro podélné a příčné řízení vozidla. Dále jsou popsány jízdní manévry, které by mohly být vybrány pro testování modelu řidiče. V praktické části, je vytvořen výpočtový model řidiče, který mám za úkol sledovat požadovanou dráhu. Výsledný vytvořený model je testován na třech jízdních manévrech – ustáleném zatáčení, vyhýbacím manévru a průjezdu slalomem. Na závěr je tento model testován na průjezdu reálné dráhy. Pro všechny tyto dráhy je provedeno srovnání výsledků a hodnocení úspěšnosti modelu.
Simulační modely lidského operátora
Boháč, Petr ; Horák, Karel (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
V této práci se zabývám simulačními modely lidského operátora při řízení příčné polohy vozidla. Porovnávám vlastnosti McRuerova modelu lidského řidiče a regulátoru PID. Simulovanou soustavou je jednostopý model vozidla. Simulovaný řidič má za úkol s tímto modelem vozidla projet dráhou losího testu. K nalezení optimálních parametrů modelu řidiče používám metodu simulovaného žíhání. Výsledné simulace následně zobrazuji pomocí 2D a 3D vizualizace. Na závěr provedu srovnání dosažených výsledků a úspěšnost modelů řidiče.
Model řidiče pro simulační algoritmy
Tmejová, Tereza ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením výpočtového modelu řidiče. V první části je vytvořen přehled modelů řidiče pro podélné a příčné řízení vozidla. Dále jsou popsány jízdní manévry, které by mohly být vybrány pro testování modelu řidiče. V praktické části, je vytvořen výpočtový model řidiče, který mám za úkol sledovat požadovanou dráhu. Výsledný vytvořený model je testován na třech jízdních manévrech – ustáleném zatáčení, vyhýbacím manévru a průjezdu slalomem. Na závěr je tento model testován na průjezdu reálné dráhy. Pro všechny tyto dráhy je provedeno srovnání výsledků a hodnocení úspěšnosti modelu.
Modely člověka v řídicích systémech
Boháč, Petr ; Horák, Karel (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
Cílem této práce je poskytnout souhrn modelů člověka v řídicích systémech. Zaměřil jsem se zejména na řízení automobilů a letadel. Modely vycházející z PID regulátoru jsem zhodnotil z hlediska chování v otevřené smyčce a navrhl způsob stanovení jejich parametrů pomocí metody Nelder-Mead.
Simulační modely lidského operátora
Boháč, Petr ; Horák, Karel (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
V této práci se zabývám simulačními modely lidského operátora při řízení příčné polohy vozidla. Porovnávám vlastnosti McRuerova modelu lidského řidiče a regulátoru PID. Simulovanou soustavou je jednostopý model vozidla. Simulovaný řidič má za úkol s tímto modelem vozidla projet dráhou losího testu. K nalezení optimálních parametrů modelu řidiče používám metodu simulovaného žíhání. Výsledné simulace následně zobrazuji pomocí 2D a 3D vizualizace. Na závěr provedu srovnání dosažených výsledků a úspěšnost modelů řidiče.
Simulační modely vozidel
Frydrýšek, Jan ; Hrabec, Jakub (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
Práce se zabývá simulačními modely vozidel pro příčné řízení. Postupně se zaměřuje na modely pneumatiky, podvozku a řízení. Na konci jsou ukázány vlivy jednotlivých parametrů modelu na dynamice vozidla

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.