Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Strategický management zemědělského družstva
Horáčková, Dominika
Diplomová práce se zabývá návrhem strategických alternativ pro vybraný zemědělský podnik. Tato problematika je zkoumána v praktické části práce na základě potřebných teoretických východisek. Celá práce je tedy rozdělena na dvě klíčové části, literární rešerši a vlastní práci. Na základě výsledků analýz, provedených v praktické části práce, jsou formulována strategická doporučení. Následně je sestaven podrobný návrh implementace vybrané strategické alternativy a jsou zhodnoceny ekonomické dopady této vybrané alternativy.
Faktory ovplyvňujúce vstup podnikateľského subjektu na zahraničné trhy
Černayová, Kristína
Diplomová práce se zaměřuje na určení klíčových faktorů úspěchu vstupu subjektu na litevský trh působícího v odvětví pivovarnictví. Pracuje s odborní terminologií, která se týká problematiky MSP, internacionalizačního procesu, situační analýzy, manažerského rozhodování a v neposlední řadě analýzy rizik. Práce se věnuje analýze a komparaci slovenského a litevského tržního prostředí pomocí PESTEL analýzy a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil, na základě kterých idenfitikuje faktory rizika vstupu na litevský trh, dále se soustředí na výběr lokality a formu vstupu a také na specifikaci rizik a klíčových faktorů úspěšné internacionalizace podniku pomocí mapy rizik a citlivostní analýzy. Celková problematika vstupu pivovaru na zahraniční trh je doplněna o podnikatelský plán, jeho predikci a SWOT analýzu pivovaru RYS, které napomohly k celkové identifikaci faktorů úspěšnosti a naplnění cíle práce.
Analýza moderních platebních metod
Klimeš, Martin ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Veber, Jaromír (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá moderními platebními metodami, které se v dnešní době stávají stále více využívanějším způsobem platby. Cílem této práce je analýza moderních platebních metod a definice jejich faktorů úspěchu. Práce se rozděluje na několik částí. Nejdříve na základě dostupné literatury k dané problematice vymezuje pojmy, které se týkají platebního styku obecně a stručně popisuje jeho historii. Také se zabývá teorií metody kritických faktorů úspěchu. V další části popisuje platební metody, které se v současnosti běžně používají. Poté přistoupí k samotné analýze platebních metod, které jsou nové, moderní a něčím inovativní. Ke každé metodě jsou zmíněné základní informace, funkce, bezpečnost, modelová situace a výhody a nevýhody. Díky této analýze je možné definovat faktory úspěchu platebních metod a vytvořit diskuzi, jejímž výsledkem je souhrn faktorů, které by měly pomoci při úspěšném vývoji nových platebních metod. V poslední části jsou vybrané platební metody otestovány v reálných podmínkách.
Implementace ERP systému MS Dynamics NAV 2013 ve funkčně řízené společnosti
Rutzenstorfer, Petr ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Juříček, Jan (oponent)
Práce se zabývá analýzou implementace ERP systému Microsoft Dynamics NAV 2013 do funkčně řízené společnosti. Cílem práce bylo identifikovat eventuální problémy, které mohou při implementaci tohoto systému nastat, a na základě zjištění doporučit opatření pro budoucí projekty, jež by měla vzniku těchto problémů zabránit nebo jejich negativní působení eliminovat. V teoretické části práce se nejprve zabývám analýzou ERP trhu, specifiky implementačních projektů, dostupnými metodikami a strategiemi implementace ERP systémů. Následně se zabývám analýzou implementace systému NAV 13 do konkrétní společnosti. V praktické části své práce jsem prostřednictvím průzkumu identifikoval nejzávažnější problémy implementace ERP systému NAV 13. Na závěr jsem na základě svých dosavadních zkušeností a odborné literatury doporučil vhodné nástroje či postupy, jak tyto problémy minimalizovat.
Podnikové sociální sítě - kritické faktory úspěchu
Šlahař, Dominik ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Feige, Tomáš (oponent)
Diplomová práce Podnikové sociální sítě -- kritické faktory úspěchu se, jak už její název napovídá, zabývá oblastí podnikových sociálních sítí, především jejich zaváděním do pod-niků. Jelikož se jedná o relativně novou technologii, nestačila se ustálit ani terminologie, ani principy, na základě kterých podnikové sociální sítě fungují. Proto jsem si jako cíl práce určil zjištění, jaké kritické faktory vedou k úspěchu zavádění podnikových sociálních sítí do podniků. Tyto faktory jsem čerpal z dostupné literatury a vydaných článků od zahraničních autorů, a proto bylo nutné ověřit platnost těchto faktorů i v českém prostředí. Druhým cí-lem práce byla kategorizace kritických faktorů úspěchu zavádění podnikové sociální sítě do podniku za pomoci Metodiky Adopce a adaptace sociálních sítí. K naplnění prvního cíle došlo rešerší dostupných prací týkajících se této problematiky. Zís-kané kritické faktory úspěchu jsem za pomocí syntézy prostřednictvím shlukové analýzy sloučil do podoby unikátních shluků kritických faktorů úspěchu. Pro ně jsem za pomoci dotazníku nebo interview zjišťoval jejich relevanci v podmínkách českého prostředí. K naplnění druhého cíle jsem použil kategorizaci podnikových sociálních sítí, která je uve-dená v Metodice Adopce a adaptace sociálních sítí. Jednotlivé shluky kritických faktorů úspěchu jsem do konkrétních kategorií přiřazoval metodou párového porovnávání. Výsledkem této práce je souhrn 20 unikátních kritických faktorů úspěchu, které jsou dle průzkumu označeny za relevantní z pohledu jejich vlivu na úspěšnost zavádění podniko-vých sociálních sítí do podniku. Zároveň díky této práci došlo k rozšíření Metodiky Adop-ce a adaptace sociálních sítí o pohled kritických faktorů úspěchu. Kapitoly 2, 3 a část kapitoly 4 mají výkladový charakter. Jejich cílem je vymezit všechny důležité pojmy, které se v práci objevují a zařadit je do kontextu. Druhá část kapitoly 4 se věnuje rešeršní práci při hledání kritických faktorů úspěchu zavádění podnikových sociál-ních sítí do podniku a následně jejich sloučení do unikátních shluků. Kapitola 5 se věnuje ověření relevance těchto shluků v českém prostředí a kapitola 6 přináší kategorizaci ověře-ných shluků na základě Metodiky Adopce a adaptace sociálních sítí.
Intercultural aspects and success factors of European companies entering the Indian market
Pilný, Ondřej
PILNÝ, O. Interkulturní aspekty a faktory úspěchu Evropských firem vstupujících na Indický trh. Bakalářská práce. PEF MENDELU Brno, Česká republika Tato bakalářská práce se zaměřuje na Interkulturní aspekty a faktory úspěchu Evropských firem vstupujících na Indický trh. Hlavním cílem je zhodnotit Interkulturní aspekty a faktory úspěchu. Dílčí cíle jsou zhodnotit atraktivitu vybraných rozvíjejících se segmentů Indického trhu. Analyzovat vnější podnikatelské prostře-dí v Indii. Doporučit strategii vstupu na trh, obchodní komunikaci a interkulturní management.
Success factors of the process connected with young used cars sales within the Austrian BMW
Berger, Bernd
Diplomová práce zkoumá faktory úspěchu v procesu prodeje mladých ojetých automobilů. Hlavním cílem je identifikovat faktory úspěchu v procesu prodeje těchto automobilů, a navrhnout možnosti zvýšení výkonnosti méně výkonných dealerů. Toho je dosaženo prostřednictvím kvantitativního přístupu testujícího formulované hypotézy: Možné faktory úspěchu jsou zkoumány metodou kombinace dotazníků a standardizovaného pozorování, a následně testováno prostřednictvím metod bivariantní analýzy za účelem zjištění jejich potenciálního vlivu na úspěch prodeje daných vozidel. Výsledky provedeného výzkumu ukazují, že procesní kroky prodej a obchod, a také nákup mají největší vliv na úspěch. V těsném závěsu jsou oblasti marketingu, řízení zásob, oceňování a management lidských zdrojů. Naopak procesní kroky spočívající v prezentaci a uplatnění CRM se ukázaly jako irelevantní z hlediska úspěchu. V rámci všech sedmi procesních kroků byly tedy identifikovány hlavní vlivy, na jejichž základě byla formulována doporučení pro dealery.
Critical view of measures of success in the non-profit organization AIESEC Praha
Angelovič, Juraj ; Stránský, Jakub (vedoucí práce) ; Fous, Zdeněk (oponent)
Cílem práce je kriticky zhodnotit měřítka úspěchu a indikátory výkonnosti procesu realizace firemních stáží v neziskové organizaci AIESEC Praha. Jsou zde rozebrány faktory motivace členů k práci pro neziskovou organizaci v souvislosti s aktivní motivační politikou AIESEC Praha. Dále jsou definovány pojmy jako kritické faktory úspěchu a klíčové indikátory výkonnosti, které jsou zkoumány v jednotlivých fázích procesu realizace firemních stáží v AIESEC Praha s důrazem na jejich konzistenci a provázanost na globální vizi organizace. V závěru je popsán návrh kvalitativně lepšího systému indikátorů výkonnosti a měřítek úspěchu sledovaného procesu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.