Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Faktory ovplyvňujúce vstup podnikateľského subjektu na zahraničné trhy
Černayová, Kristína
Diplomová práce se zaměřuje na určení klíčových faktorů úspěchu vstupu subjektu na litevský trh působícího v odvětví pivovarnictví. Pracuje s odborní terminologií, která se týká problematiky MSP, internacionalizačního procesu, situační analýzy, manažerského rozhodování a v neposlední řadě analýzy rizik. Práce se věnuje analýze a komparaci slovenského a litevského tržního prostředí pomocí PESTEL analýzy a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil, na základě kterých idenfitikuje faktory rizika vstupu na litevský trh, dále se soustředí na výběr lokality a formu vstupu a také na specifikaci rizik a klíčových faktorů úspěšné internacionalizace podniku pomocí mapy rizik a citlivostní analýzy. Celková problematika vstupu pivovaru na zahraniční trh je doplněna o podnikatelský plán, jeho predikci a SWOT analýzu pivovaru RYS, které napomohly k celkové identifikaci faktorů úspěšnosti a naplnění cíle práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.