| |
| |
|
Prezentace na internetu a redakční systémy
Wisla, Jan ; Pučok, Libor (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na tvorbu internetových prezentací s využitím redakčních systémů. Práce se skládá ze dvou částí a to z části teoretické a praktické. Teoretická část bude zaměřena na problematiku internetu, webových stránek a jejich vývoje. Dále pak na redakční systémy (CMS), vysvětlení jejich principů, jejich funkční možnosti a důvody proč a kdy redakční systém použít. V praktické části je vytvořen kompletní návrh webové stránky pro firmu AR CARS s.r.o., který bude nasazen na již hotový open source redakční systém.
|
| |
| |
| |
|
Prezentace výrobního podniku na internetu
Horníček, Jiří ; Březina, Tomáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá postupem tvorby internetové prezentace výrobního podniku s konkrétní realizací internetových stránek. Na základě teoretických východisek z oblasti tvorby internetových stránek zaměřených na prezentaci, je navrhnuta struktura stránek a analyzovány jednotlivé komponenty zvoleného systému. Následně jsou vybrány prostředky pro realizaci prezentace z oblasti tvorby internetových stránek a realizace je pak uskutečněna. Závěr práce se zabývá hodnocením výsledné internetové prezentace.
|
|
Návrh e-marketingu pro Kitemaniacs.cz
Kinzel, Roman ; Bielik, Igor (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh e-marketingu pro sportovní klub „kitemaniacs“. Práce se skládá z teoretické, analytické a praktické části. Získané data z analýz budou sloužit jako podklad pro praktickou část práce. V první části vypracuji návrh webové prezentace a implementuji ji do Word Wide Web. Následovně provedu optimalizaci webové prezentace pro internetové vyhledávače. V poslední části budu monitorovat a kontrolovat úspěch provedeného e-marketingu.
|
|
Internetové prezentace mateřských škol jako efektivní nástroj pro sdílení vize školy
Volfová, Alena ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Všetečková, Helena (oponent)
3 Název: Internetové prezentace mateřských škol jako efektivní nástroj pro sdílení vize školy Autor: Alena Volfová Katedra: Centrum školského managementu Vedoucí práce: PhDr. Jan Voda, Ph.D. Abstrakt Závěrečná práce se zabývá kvalitou oficiálních webových prezentací mateřských škol jako jednoho z nástrojů komunikace školy s cílem získání podpory pro sdílení vize školy a získání konkurenční výhody na trhu vzdělávání. Zaměřuje se na význam strategického plánování a efektivní komunikaci školy při prezentaci a naplňování své vize. Zabývá se charakteristikou zveřejňovaných kategorií informací , jejich obsahovou kontinuitou a významem pro zákazníky školy. Získané poznatky přinášejí ucelený pohled na prezentaci informací a mohu být inspirací pro vedoucí pracovníky při komunikaci s veřejností. Klíčová slova Strategické plánování, marketingová komunikace, internetová prezentace, vize školy
|
|
Internetové prezentace mateřských škol jako efektivní nástroj pro sdílení vize školy
Volfová, Alena ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Všetečková, Helena (oponent)
3 Název: Internetové prezentace mateřských škol jako efektivní nástroj pro sdílení vize školy Autor: Alena Volfová Katedra: Centrum školského managementu Vedoucí práce: PhDr. Jan Voda, Ph.D. Abstrakt Závěrečná práce se zabývá kvalitou oficiálních webových prezentací mateřských škol jako jednoho z nástrojů komunikace školy s cílem získání podpory pro sdílení vize školy a získání konkurenční výhody na trhu vzdělávání. Zaměřuje se na význam strategického plánování a efektivní komunikaci školy při prezentaci a naplňování své vize. Zabývá se charakteristikou zveřejňovaných kategorií informací , jejich obsahovou kontinuitou a významem pro zákazníky školy. Získané poznatky přinášejí ucelený pohled na prezentaci informací a mohu být inspirací pro vedoucí pracovníky při komunikaci s veřejností. Klíčová slova Strategické plánování, marketingová komunikace, internetová prezentace, vize školy
|