Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 136 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Firemní internetové stránky a elektronický obchod
Zemánek, Lukáš ; Sedláček, Jan (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o komplexním návrhu řešení nových internetových stránek s elektronickým obchodem. Obsahuje analýzu stávající webové prezentace, současných trendů a následný návrh optimálního řešení pro elektronický obchod, jakožto návrhu designu, funkcí, programového kódu, obsahové struktury a jeho implementaci na internetový server. Zahrnuje také ekonomické hledisko a strategickou koncepci.
Moderní model elektronického katalogu
Folta, Martin ; Foretek, David (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá modelem moderního elektronického katalogu, který slouží firmě k prezentaci svých služeb.
Návrh elektronického obchodu pro umělce a architekty
Hložanka, Jan ; Weirich, Pavel (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Abstrakt Bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem elektronického obchodu, který by měl sloužit začínajícím umělcům a architektům. Blíže porovnává a analyzuje různá řešení elektronického obchodu. Pomocí open-source řešení, ukazuje jak navrhnout základní vzhledovou šablonu elektronického obchodu a základy toho jak správně využít optimalizaci pro webové vyhledávače, webovou reklamu a webovou analytiku.
Návrh internetového obchodu
Outrata, Jakub ; Chytil, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice návrhu internetového obchodu, elektronických objednávkách, o možnostech zlepšení současného klasického stylu prodeje produktů k mnohem efektivnějšímu elektronickému způsobu. Obsahuje návrh internetového obchodu včetně analýzy požadavků společnosti.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti Ideal Media s.r.o.
Smeták, Daniel ; Dufek, Tomáš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společnosti Ideal Media, která působí na trhu elektronického podnikání. Na základě teoretických poznatků budou v této práci provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí pro zhodnocení současného stavu trhu i dané společnosti. Výsledkem práce bude poskytnout návrhy a doporučení pro rozvoj obchodních aktivit společnosti.
Model práce s dokumenty v elektronickém obchodování
Grohmann, Jiří ; Mareth, Zdeněk (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje model práce s dokumenty elektronického obchodování. Je zde rozebrána možnost elektronických podpisů v účetnictví a popsány vybrané případy bezpečnosti elektronického podpisu. V práci jsou uvedeny vybrané možnosti ochrany dat v elektronickém obchodování.
Řízení rizik v oblasti provozu elektronického obchodu
Janda, Tomáš ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou provozu elektronického obchodu a analýzou rizik na konkrétním příkladu společnosti, která chce prostřednictvím internetového obchodu prorazit na trh. Práce se opírá o teoretický základ z oblasti elektronického podnikání, elektronického obchodování, funkcí e-obchodu, informačních systémů a inženýrství rizik. Na základě teoretických východisek byla různými metodami zpracována analýza rizik a návrhy, jak těmto rizikům předcházet, případně je mírnit na přijatelnou úroveň.
Model přímých plateb v elektronickém obchodování
Adámek, Jiří ; Fremelová,, Andrea (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou přímých plateb v elektronickém obchodování v rámci České republiky i zahraničí. Popisuje nejpoužívanější způsoby plateb z funkčního a technického hlediska. Na základě aktuálních trendů, které v elektronickém obchodování panují, se posléze snaží navrhnout optimální model zpracování plateb pro menší firmu, při zachování dobrého poměru cena / výkon. Navrhnuté řešení je při menších obměnách dobře využitelné i pro další firmy.
Analýza a návrh elektronického obchodu
Stránský, David ; Libor, Sobotka (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu, návrh a implementaci internetového obchodu. První část je věnovaná internetovému marketingu, optimalizaci pro vyhladavače a modelování elektronického obchodu z teoretického hlediska. Analytická část je zaměřena na popis běžné funkcionality internetového obchodu a seznámení s některými dostupnými řešeními a kroky při jeho realizaci. Na základě teoretických a analytických poznatků bude navržen a implementován model internetového obchodu, který poslouží jako výchozí část pro budoucí aplikaci na míru konkrétního zákazníka.
Model internetového obchodu pro firmu
Boudný, Michal ; Řezníček, Josef (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá aplikací elektronického obchodování a tvorbou elektronického obchodu. Obsahuje teoretické předpoklady, analýzu problému a návrh řešení. Je zde popsán postup vytváření elektronického obchodu a jeho propagace na internetu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 136 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.