Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ladicí nástroj pro shadery
Konečný, Jiří ; Polok, Lukáš (oponent) ; Navrátil, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá implementací vývojového prostředí pro psaní shaderů GLSL. Popisuje návrh a realizaci nástroje pro psaní a ladění shaderů, které je implementováno v knihovně Qt. Je zde provedeno experimentování s výkonností GLSL shaderů, experiment je zaměřen na příkazy řídící tok programu GLSL a na použití texturovacích příkazů v shaderech. Práce vysvětluje funkce některých shaderů používaných v knihovně OpenGL. Aplikace vytvořená v rámci této práce, je určena pro usnadnění tvorby grafických programů v knihovně OpenGL 3.3 a vyšší.
Ladicí nástroj pro shadery
Konečný, Jiří ; Polok, Lukáš (oponent) ; Navrátil, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá implementací vývojového prostředí pro psaní shaderů GLSL. Popisuje návrh a realizaci nástroje pro psaní a ladění shaderů, které je implementováno v knihovně Qt. Je zde provedeno experimentování s výkonností GLSL shaderů, experiment je zaměřen na příkazy řídící tok programu GLSL a na použití texturovacích příkazů v shaderech. Práce vysvětluje funkce některých shaderů používaných v knihovně OpenGL. Aplikace vytvořená v rámci této práce, je určena pro usnadnění tvorby grafických programů v knihovně OpenGL 3.3 a vyšší.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.