Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Sýkora, Marek ; Chalupa, Patrik (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá efektivním využitím prostředků podpory prodeje a marketingu společnosti v oboru prodeje postelí a matrací. Práce se skládá z části teoretic-ké, analytické a návrhové. V teoretické části se zabývám možnostmi podpory prodeje a marketingu, jejich popisem a uplatněním dle marketingové teorie. Vycházím při tom z literatury a rozhovorů s předními marketingovými experty. Analytická část je věnovaná výzkumu současně využívaných prostředků podpory prodeje Analyzované společnosti a její konkurence. Při výzkumu vycházím z analýzy hodnocení společnosti, jejich komuni-kačních kanálů a z rozhovorů s majitelem firmy. V návrhové části popisuju konkrétní způsoby zlepšení podpory prodeje a marketingu společně s odhadovanými náklady, tržbami, dosahem a návratností investice. V této části vycházím ze zjištění analytické části a zkušeností s online marketingem.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Sýkora, Marek ; Chalupa, Patrik (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá efektivním využitím prostředků podpory prodeje a marketingu společnosti v oboru prodeje postelí a matrací. Práce se skládá z části teoretic-ké, analytické a návrhové. V teoretické části se zabývám možnostmi podpory prodeje a marketingu, jejich popisem a uplatněním dle marketingové teorie. Vycházím při tom z literatury a rozhovorů s předními marketingovými experty. Analytická část je věnovaná výzkumu současně využívaných prostředků podpory prodeje Analyzované společnosti a její konkurence. Při výzkumu vycházím z analýzy hodnocení společnosti, jejich komuni-kačních kanálů a z rozhovorů s majitelem firmy. V návrhové části popisuju konkrétní způsoby zlepšení podpory prodeje a marketingu společně s odhadovanými náklady, tržbami, dosahem a návratností investice. V této části vycházím ze zjištění analytické části a zkušeností s online marketingem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.