Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
3D Autoškola
Kapoun, Petr ; Veigend, Petr (oponent) ; Šátek, Václav (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací simulátoru 3D autoškoly. Po analýze existujících řešení a návrhu simulátoru se práce zabývá problematikou kontroly pravidel silničního provozu a možností jejich implementace v simulátoru. Pro implementaci byl vybrán herní engine Unity 3D. Modely byly vytvořeny v programu Blender.
3D autoškola
Langr, Petr ; Šátek, Václav (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Práce se věnuje tvorbě simulátoru 3D autoškoly a kontrole dodržování pravidel silničního provozu. Je zde představen herní engine Unity 3D, za jehož pomoci byl vytvořen simulátor autoškoly. V práci je představen způsob vývoje her od tvorby modelů po implementaci vlastní hry.
Letecký simulátor s podporou virtuální reality
Ruta, Dominik ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem leteckého simulátoru, který vytváří dynamický model letounu pomocí vlastního simulačního jádra. Simulační rámec se skládá z modelu pro výpočet pohybových rovnic, modelu atmosféry Země, aerodynamických a hmotově setrvačných vlastnosti letounu a modelu pohonu letounu. Při vývoji bylo využito vývojové prostředí Unity 3D, kde byla vytvořená scéna simulace a uživatelské rozhraní aplikace. 3D Modely letounu a kokpitu byly vytvořeny pomocí studentské verze 3DS Max. Simulátor poskytuje i podporu virtuální reality pro zvýšení autenticity a pocitu realističnosti.
Simulátor pozemního provozu letounů
Halamová, Mária ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca je zameraná na navrhnutie progamu / aplikácie, ktorá umožňuje simulovať pozemnú prevádzku lietadiel na letisku. Popisuje organizáciu pozemnej prevádzky a fyzikálny model pohybu lietadla po prevádzkových plochách letiska za rôznych poveternostných podmienok. Na základe vstupných údajov o letisku Brno - Tuřany je vytvorený model, ktorý je schopný zobraziť pohyb lietadla po prevádzkových plochách vrátane upozorňovania na kolízne situácie. Zobrazené výsledné cesty pohybu sú vhodné pre leteckých dispečerov na plánovanie a organizáciu pozemnej prevádzky.
Virtuální svět
Kováč, Robert ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce je popsat problematiku tvorby počítačových her a následně pomocí herního enginu Unity 3D navrhnout a vytvořit závodní hru pro hráče připojené ve virtuálním světě. První část práce se věnuje historii videoher, platformám, popisuje postup vývoje a vývojové nástroje. Další část pojednává o enginu Unity 3D, který byl použit při vývoji. Výsledná aplikace je popsaná v poslední části práce.
Futuristic Aircraft Cockpit Design
Zembjaková, Martina ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
This bachelor thesis addresses modern visualization of flight data. It includes the historical development of the flight data visualization design and current flight data visualization trends. Further, thethesisdescribesamathematicalandphysicaldescriptionofanaircraft, a proposal for the futuristic display with focus on the Single Pilot Operations and its implementation in a 3D graphic engine environment. The application was designed to be used in the flight simulator.
Automatic Event Identification from Flight Data Records
Király, Adrián ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
This bachelor's thesis is focused on automatic processing of flight data records, namely on identification of flight phases and turn maneuvers. A set of multiple methods for identification of these events has been developed and evaluated on a publicly available dataset containing data collected from a single type of regional jet. In order to demonstrate these methods, an interactive 3D application has been developed that visualizes both flight data and detected events in an intuitive way.
Media Data Processing
Krča, Michal ; Ila, Viorela Simona (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
This work describes a process of creating a cross-platform interactive system and it demonstrates usability on prototype application that simulates a rehabilitation session. The application includes 3D visualization possibilities - interactive human muscular system and exercises with 3D animations. The work included SW design, 3D programming and production of animations using Kinect sensor. The core of this prototype was created in Unity 3D game engine. It was deployed and tested on Linux Ubuntu, Windows 7, Android mobile device and Unity Web Player. This work as well manifests my ideas how Information Technology can be used in field of physical therapy.
Zařízení pro interakci v rozšířené realitě
Pavlenko, Peter ; Kapinus, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá interaktívnou rozšírenou realitou. Jej cieľom je navrhnúť,vytvoriť a otestovať zariadenie, ktoré umožní interakciu užívateľa s rozšírenou realitou.Najprv rozoberá rozšírenú realitu, zariadenia na jej zobrazovanie a potrebné kalibračnémetódy. Potom, na základe nadobudnutých poznatkov, ukazuje návrh a stavbu niekoľkýchprototypov takéhoto zariadenia. Na konci sa venuje experimentom na overenie správnostinávrhu.
Rozšířená realita pro Průmysl 4.0
Kruták, Tomáš ; Burian, František (oponent) ; Žalud, Luděk (vedoucí práce)
Náplní této diplomové práce, je seznámit se s možnostmi a principy virtuální a rozšířené reality, zejména ve vztahu pro použití v továrnách Průmyslu 4.0. Seznámit s optickými lokalizačními systémy VICON a OptiTrack. Dále prostudovává možnosti 3D vizualizace technických objektů pomocí průhledových brýlí a vybrat vhodný framework pro tvorbu aplikace rozšířené reality se zaměřením na prostředí MS Windows, engine UNITY 3D a programovací jazyk C#. Následně poté je v práci navrženo a vypracováno programové řešení zobrazující umělou scénu do průhledových brýlí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.