Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Impact of Netspeak on the Development of the English Language
Komorník, Michal ; Krhutová, Milena (oponent) ; Ellederová, Eva (vedoucí práce)
The aim of this Bachelor's thesis is to analyze the Internet slang (Netspeak), describe its development, distinctive features and functions. Furthermore, the thesis evaluates the changes caused by Netspeak that occurred in the English language. By means of concrete examples the thesis points out the new elements of Netspeak which have contributed to the development of the English language and thus influenced Internet users’ command of language.
Impact of Netspeak on the Development of the English Language
Komorník, Michal ; Krhutová, Milena (oponent) ; Ellederová, Eva (vedoucí práce)
The aim of this Bachelor's thesis is to analyze the Internet slang (Netspeak), describe its development, distinctive features and functions. Furthermore, the thesis evaluates the changes caused by Netspeak that occurred in the English language. By means of concrete examples the thesis points out the new elements of Netspeak which have contributed to the development of the English language and thus influenced Internet users’ command of language.
Vývoj obchodního využití internetu v ČR
Juriková, Ľubomíra ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu obchodního využití internetu v České republice. Stručně charakterizuje vývoj internetu směřující k rozvoji elektronického obchodování ve světě i u nás a vymezuje jednotlivé etapy e-komerce. Poukazuje na různé výhody a nevýhody participace na internetovém obchodování a analyzuje vývoj vybraných kvantitativních i kvalitativních ukazatelů v období posledních přibližně pěti let. V spotřebitelském pojetí zkoumá vývoj počtu uživatelů internetu, jejich nákupní chování a také jejich vztah k platbám na internetu. V přístupu podnikatelském je zkoumáno firemní připojení k internetu, webová prezentace firem a rozvoj e-shopů v ČR. V závěru práce jsou rozebrány vybrané překážky dalšího rozvoje obchodování na internetu jednak u nás, jednak na nadnárodní úrovni v rámci Evropské unie.
Internetový marketing
ČERNÁ, Jana
Tématem diplomové práce je "Internetový marketing". Cílem práce je analyzovat současné využívané nástroje internetového marketingu ve vybraném internetovém obchodě. Na základě analýzy jsem poté navrhla vhodná řešení na zvýšení efektivity internetového marketingu. Analýzu jsem provedla v internetovém obchodě levne-boty.cz, který se zabývá prodejem obuvi na sport a volný čas. V teoretické části se zabývám marketingem a jeho vztahem k internetu, internetovým marketingem a jeho nástroji, které tvoří marketingový a komunikační mix. Dále jsem popsala legislativu upravující fungování internetového obchodu. V praktické části jsem provedla analýzy internetového obchodu levne-boty.cz. Popsala jsem zde společnost a její fungování, cílovou skupinu zákazníků, konkurenci, marketingový mix, reklamu a public relations, návštěvnost atd. Také jsem vyhodnotila návratnosti investic do konkrétní reklamní kampaně.
Reklama na Internetu a spamy
Mňahončáková, Jana ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Luňáčková, Lucie (oponent)
Práce se zabývá reklamou na Internetu a spamy. Teoretická část rozebírá jednotlivé formy reklam na Internetu, popisuje problém spammingu a snaží se poradit, jak proti němu bojovat. Praktická část je věnována vyhodnocení dotazníku, jehož cílem bylo zjistit, jaké zkušenosti, názory, postoje a informace mají běžní uživatelé Internetu.
Vybrané aspekty komerčního využití Internetu - ekonomické a sociální dopady
Dybová, Markéta ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Gočev, Petr (oponent)
Diplomová práce popisuje současný stav české internetové populace, obsahuje ucelený přehled hlavních možností komerčního využití Internetu (zdroj informací, nástroj komunikace, obchodní prostor) a analyzuje dopady spojené s Internetem v ekonomické a sociální oblasti. Teoretické poznatky jsou podloženy vlastním dotazníkovým šetřením, které se týká úrovně využití Internetu v podnikatelských subjektech a jeho důsledcích pro podnikání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.