Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Současná situace na trhu s Customer Relationship Management systémy: analýza a potenciál CRM systémů pro živnostníky v České republice
Popelka, Ondřej ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Zelená, Veronika (oponent)
Diplomová práce pojednává o problematice Customer Relationship Management systémů v kontextu jejich používání živnostníky. Je rozdělena do dvou nosných částí, z nichž ta první má za cíl uvést čtenáře do problematiky CRM a SCRM systémů, jejich přínosů pro subjekty a popsat evoluci těchto systémů s příchodem webového rozhraní 2.0 a prostředí, kde tyto systémy mohou působit. V druhé části pak analyzuji výsledky dotazníku pro živnostníky, který měl za cíl zmapovat jejich názor na tyto produkty, jejich ochotě do nich investovat a zjistit názor na přínosnost jednotlivých funkcí CRM systémů. V návaznosti na výsledky dotazníku vznikla definice vhodného řešení pro živnostníky a ta byla pak aplikována na tabulku předvýběru nejvhodnějších pro-duktů pro tento segment. Díky preferencím respondentů a vyhodnocení plnění požadovaných funkcionalit pak došlo k určení nejvhodnějšího řešení pro respondenty dotazníku zastupující živnostníky v České republice.
Analýza trhu nabídky nástrojů SCRM
Müllerová, Michaela ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá analyzováním trhu nástrojů Social Customer Relationship Ma-nagementu ve firmách a uvedením do této problematiky a vysvětlením pojmů, které se Social Customer Relationship Managementem souvisí. Práce si klade za cíl seznámit čtenáře obecně s problematikou CRM s důrazem na SCRM, vysvětlit, jak lze ve firmách využít SCRM, provést dotazníkové šetření o povědomí o SCRM ve firmách a především analyzovat trh nabídky nástrojů SCRM a určit podle sta-novených kritérií vhodné produkty pro středně velkou firmu. Dokument je rozdělen na teoretickou část práce, která se soustředí na pojmy CRM a SCRM, vysvětlení jejich rozdílů a objasnění sociálního prvku. Praktická část práce se pak dělí na dotazníkové šetření, jehož účelem je určit, jaké mají české firmy povědomí o CRM a SCRM a zda využívají při podnikání nějaká sociální média. Poslední část je pak samotnou analýzou trhu nástrojů, která je hodnotí podle stanovených kritérií pro středně velkou firmu. Hodnocené nástroje byly vybrány na základě magického kvadrantu Social CRM od společnosti Gartner.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.