Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Jak sociální sítě ovlivňují stravování celiaků
Pretlová, Anna ; Háša, Marek (vedoucí práce) ; Hájková, Karolína (oponent)
Tato práce se zabývá vlivem sociálních sítí na stravování celiaků. Jejím cílem bylo zjistit, jak mohou sociální sítě, konkrétně Facebook, Instagram, YouTube, Twitter a Pinterest, ovlivňovat přípravu, nákup a konzumaci bezlepkových produktů. Zvolenou metodou výzkumu byl kvantitativní výzkum. Pomocí dotazníkového šetření a následné deskriptivní analýzy, byly získány výsledky od českých a několika málo slovenských celiaků a lidí s alergií na lepek. Samotný dotazník byl rozšířen na sociálních sítích Instagram, Facebook a aplikaci WhatsApp. Do výsledného vzorku bylo zařazeno 264 z původních 279 respondentů. Z výsledků vyplývá, že užívání sociálních sítí je mezi pacienty s celiakií a bezlepkovou dietou populární a uživatelům přináší užitek. Dále vyšlo najevo, že nejužitečnějšími sociálními sítěmi jsou Instagram a Facebook. Naopak YouTube, Twitter a Pinterest v hodnocení respondentů zcela propadly. Hlavním důvodem je malé množství přínosných informací. Co se stravování týče, celiaci podle výsledků vyhledávají hlavně nové recepty, produkty a místa, která nabízí bezlepkové pokrmy. Kromě rozšíření obzorů v oblasti stravy se také ukázalo, že sociální sítě obsahují důležité informace o nemoci samotné a zvyšují o ní povědomí. Lidé se tak snadněji orientují v tom, co bezlepková dieta obnáší a mají větší pocit...
Pinterest.com as a free platform supporting tourism
Masaryková, Kristína ; Vaško, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o propagaci cestovního ruchu prostřednictvím Pinterestu a výhodách využití této platformy jako bezplatné podpory cestovního ruchu. Teoretická část je zaměřena na základné charakteristiky prostředí online marketingu cestovního ruchu, rovnako jako na problematiku optimalizace webových stránek, a to z pohledu webových vyhledávačů i z pohledu konečných spotřebitelů, a následně je popsáno praktické využití platformy Pinterest.com. Práce je rozdělená na dvě logické části - teoretickou a praktickou. Teoretická část vysvetľuje základné princípy online marketingu a následný popis dnešního spotřebitelského chování, základy vyhledávání a návod využití Pinterestu v praxy. Praktická část analyzuje všechny možnosti používání této platformy jako bezplatné podpory marketingu cestovního ruchu společně s predikcí budoucího vývoje a možnými nápadmi na vylepšení. Praktická časť obsahuje i dotazník pro identifikaci a analýzu uživatelských potřeb a zvýšení jejich povědomí o Pinterestu a možnostích jeho využití.
Marketingové využití sítě Pinterest
Kubišová, Kateřina ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Chylíková, Hana (oponent)
Tato práce se zabývá marketingem na sociální síti Pinterest. V teoretické části uvádím základní informace o Internetu a on-line marketingu, ale zejména o Pinterestu, principu jeho fungování a specifikách firemních účtů a příklady zavedených firem, které zde úspěšně propagují svou činnost. V praktické části doporučuji postup pro zakládání profilu, navazování komunikace s relevantní skupinou uživatelů a dlouhodobou správu Pinterest účtu. Výstupem práce shrnujícím poznatky z obou částí jsou zásady úspěšné firemní komunikace na této síti.
Analýza využití sociálních sítí jako nástroje marketingové komunikace značky
Hamaďáková, Markéta ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Toman, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací luxusní značky v prostředí sociálních sítí. Práce reaguje na dynamický růst významu sociálních sítí, který s sebou přináší v posledních letech mnoho změn a nových možností v rámci marketingové komunikace značky směrem k zákazníkům. Cílem je tyto teoretické poznatky o marketingu luxusní značky na sociálních sítích, jako jsou Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter a Youtube, prezentované v první části práce, využít pro analýzu a zhodnocení současných aktivit na sociálních platformách luxusní české sklářské firmy LASVIT. Na základě výsledků analýzy jsou v závěrečné části diplomové práce formulována doporučení a konkrétní návrhy na rozšíření marketingových aktivit společnosti LASVIT na sociálních sítích.
Návrh komunikační strategie prostřednictvím Pintrestu pro vybranou firmu
Vodičková, Alžběta
Vodičková, A. Návrh komunikační strategie prostřednictvím Pinterestu pro vybranou firmu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Bakalářská práce se zabývá sociální sítí zvanou Pinterest. Hlavním cílem je navrhnout komunikační strategii prostřednictvím sociální sítě Pinterest pro vybranou firmu. Za tímto účelem autorka práce během září a října 2014 provedla dotazníkové šetření (n = 392). Data byla analyzována v programu MS Excel a Statistica v. 12. Ačkoliv existují uživatelé Pinterestu a jejich počet stále roste, v současné době výsledky navrhují, že v tomto případě si zaslouží více pozornosti jiné komunikační nástroje a jakékoliv investice do použití Pinterestu by zatím měly být odloženy.
Využití sociálních sítí pro Competitive Intelligence ve společnosti Provident Financials
Klápová, Nikola ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Hawlová, Kateřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem využití sociálních sítí pro Competitive Intelligence ve společnosti Provident Financial. Hlavním cílem práce je navrhnout sadu doporučení pro efektivní využívání sociálních sítí společnosti. Doporučení jsou navrhnuta na základě provedené analýzy o využívání sociálních sítí konkurenčních firem. První část práce se zabývá problematikou sociálních sítí a Competitive Intelligence. Teoretická část diplomové práce vysvětluje pojem sociální síť, prezentuje vybrané české i světové sociální sítě a objasňuje tématiku Competitive Intelligence. Praktická část prezentuje společnost Provident Financial, včetně současného stavu využívání sociálních sítí a firemního Competitive Intelligence. Následuje prezentování vybraných analyzovaných konkurenčních společností s popisem využívání jejich sociálních sítí. Analýza sociálních sítí konkurenčních firem je zakončená sumarizací výsledků analýzy i s benchmarkingovými ohodnoceními. Výsledky benchmarkingu slouží jako podklad pro sestavení sady doporučení k efektivnějšímu využívání sociálních sítí společnosti Provident Financial.
Jak zviditelnit místní knihovnu pomocí soc. sítí.
Beneš, Radek
Efektivní práce na soc. sítích, strategie a propojení soc. sítí do projektu. Pinterest - vytvoření úspěšné prezentace, rady a tipy, využití. Praktické zkušenosti z provozováním stránky Pinterest a možnosti uplatnění v praxi (merchandising, využití kontaktů, zapojení do spolupráce s dalšími partnery)
Využití sociálních sítí v marketingu - srovnání ČR a zahraničí
Mejdrová, Jana ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Štrbíková, Tereza (oponent)
Diplomová práce zkoumá možnosti využití sociálních sítí v marketingu a srovnává situaci v České republice se zahraničím. V teoretické části definuje tento pojem, krátce připomíná historický vývoj sociálních sítí a rozebírá jejich popularitu ve světě a v ČR. Dále se zaměřuje na jednotlivé komponenty marketingové strategie a mixu a možnosti jejich implementace na sociálních sítích. Hlavní část práce konkrétně rozebírá jednotlivé nástroje na nejpopulárnějších sociálních sítích dnešní doby a uvádí praktické příklady jejich využití. Poslední kapitola podrobně analyzuje marketingovou strategii, komunikaci a kampaně nejúspěšnějších firem na sociálních sítích s cílem odhalit příčiny jejich úspěchu. Tato odhalení poté srovnává s marketingovými aktivitami na sociálních sítích v České republice. Kromě toho také porovnává způsob, jakým mezinárodní firmy se zastoupením v České republice využívají sociální sítě k marketingu v zahraničí a u nás.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.