Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sponzoring a reklama v činnostech CESA
Suchý, Marek ; Lepková, Hana (oponent) ; Nová, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku reklamy a sponzoringu neziskové organizace zaměřené na poskytování sportovních aktivit pro studenty Vysokého učení technického v Brně a širokou veřejnost. Práce obsahuje teoretické otázky problematiky, analýzu konkurence a vhodných zájemců a návrh jednotlivých řešení sponzoringu a reklamy.
Implementace managementu Českého svazu karate JKA
Válková, Zuzana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Implementace managementu Českého svazu karate JKA Cíle: Cílem práce je zpracování návrhů zdokonalení managementu sportovní neziskové organizace. Návrhy budou zpracovány na základě analýzy sekvenčních manažerských funkcí - plánování, organizování, výběru a rozmístění pracovníků, vedení lidí a kontroly a vybraných funkcí průběhových. Metody: popisná analýza, nestrukturovaný rozhovor, SWOT analýza Výsledky: Výsledkem práce jsou navržené změny v organizační struktuře svazu, implementace stanov, zdokonalení sponzorování a úprava propagační činnosti. Klíčová slova: Management, Sportovní organizace, Nezisková organizace, Manažerské funkce
Marketingová komunikace neziskové organizace Czech ski school of amputees z.ú.
Poulová, Barbora ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace Czech ski school amputees, z. ú Cíle: Hlavním cílem diplomové práce vytvořit návrh na marketingové neziskové organizace ech ski school of amputees z.ú. nutné zjistit současný e. Poté, vnímá samotný zakladatel organizace vnímají její nezávislý odborník na marketingovou komunikaci Následně dle daných zjištění navrhnout doporučení na její V práci je použit metoda kvalitativního výzkumu za použití literatury. Důležité je zmínit postup práce. práci rozhovorů - loubkový rozhovor a rozhovor v miniskupině výzkumný soubor byly použity tři skupiny, kde u jedné byl prováděn miniskupině dalších dvou hloubkový or. První skupina obsahovala tři klienty neziskové organizace zbylé dva hloubkové rozhovory probíhaly nezávislým odborníkem na amputees z.ú. Výsledky: Vnímání aktuální marketingové komunikace je z pohledu všech tří dotazovaných skupin poměrně nedostačující. Přesto, že se nezisková organizace pohybuje ve všech pěti marketingových nástrojcích, je potřeba je posílit, aby byla atraktivita CSSA, co možná největší. Na základě výsledků rozhovorů byla navržena doporučení pro inovaci všech marketingových nástrojů, kterými jsou reklama, internetová komunikace, marketing na sociálních sítích a sponzoring. K celému návrhu byl vytvořen finanční plán, aby měla CSSA...
Implementace managementu Českého svazu karate JKA
Válková, Zuzana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Implementace managementu Českého svazu karate JKA Cíle: Cílem práce je zpracování návrhů zdokonalení managementu sportovní neziskové organizace. Návrhy budou zpracovány na základě analýzy sekvenčních manažerských funkcí - plánování, organizování, výběru a rozmístění pracovníků, vedení lidí a kontroly a vybraných funkcí průběhových. Metody: popisná analýza, nestrukturovaný rozhovor, SWOT analýza Výsledky: Výsledkem práce jsou navržené změny v organizační struktuře svazu, implementace stanov, zdokonalení sponzorování a úprava propagační činnosti. Klíčová slova: Management, Sportovní organizace, Nezisková organizace, Manažerské funkce
Sponzoring a reklama v činnostech CESA
Suchý, Marek ; Lepková, Hana (oponent) ; Nová, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku reklamy a sponzoringu neziskové organizace zaměřené na poskytování sportovních aktivit pro studenty Vysokého učení technického v Brně a širokou veřejnost. Práce obsahuje teoretické otázky problematiky, analýzu konkurence a vhodných zájemců a návrh jednotlivých řešení sponzoringu a reklamy.
Financování a účetnictví nadací a nadačních fondů v konkrétních podmínkách nadace Charty 77
Toušková, Lucie ; Takáčová, Hana (vedoucí práce)
Neziskové organizace zaujímají zvláštní postavení mezi ostatními ekonomickými subjekty. Základní principy účetnictví fungují stejně jako u ostatních organizací, avšak mají určité odlišnosti. Jednu z nich tvoří fondy, nebo také dotace. Zvláštní podmínky pro tyto subjekty existují i v oblasti daňové Nejdůležitější roli hrají příspěvky, ať už od státu či jiných subjektů, jelikož bez nich by nezisková organizace vůbec nemohla fungovat. Proto praktickou část práce věnuji hlavně detailní analýze příjmů, výdajů, nákladů a výnosů. A dále pak také rozboru jednotlivých projektů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.