National Repository of Grey Literature 4 records found  Search took 0.00 seconds. 
Visualization of Educational Experiments
Zvelebilová, Rosana ; Holada, Karel (advisor) ; Beneš, Pavel (referee)
Anotation: Thesis visualizes educational experiments using various visualization devices - video, drawing, table, diagram, equation description. It serves to educate chemistry teachers and tutors them a live demonstration of experiments in chemistry lessons and laboratory exercises. Keywords: Visualization, education, experiment, categorization, demonstrations, model.
Visualization of Educational Experiments
Zvelebilová, Rosana ; Holada, Karel (advisor) ; Beneš, Pavel (referee)
Anotation: Thesis visualizes educational experiments using various visualization devices - video, drawing, table, diagram, equation description. It serves to educate chemistry teachers and tutors them a live demonstration of experiments in chemistry lessons and laboratory exercises. Keywords: Visualization, education, experiment, categorization, demonstrations, model.
Ethical studies and after school club
Zvelebilová, Rosana ; Pávková, Jiřina (referee) ; Hanková, Zdeňka (advisor)
Práce na téma "Etická výchova a školní družina" je pro mne velmi přínosnou zkušeností i po tak dlouholeté praxi vychovatelky. Díky této práci jsem měla možnost nastudovat a prověřit vědecky získané informace, které se týkají hlavně vývoje morální úrovně, prosociálního chování a vlivu všech aspektů, které působí na osobnost dítěte. Potvrdilo se mi, že je důležité znát právě morální vývoj v daném věku (mladší školní věk), dále rodinné zázemí, vliv školy a spolužáků. Ve svém působení v oblasti etické výchovy jsem objevila nečekaný zájem ze strany dětí, především v řešení problémů, které se týkají jich samotných a také problémů ve skupině i s jednotlivými dětmi (např. Patrik). Děti mají radostnou snahu splňovat očekávané normy chování, dodržování určených pravidel. Často se stává, že tyto pravidla porušují a zde se opět potvrzuje správnost odborného hlediska. Osobnost vychovatele je zde neodmyslitelná. V průběhu mého projektu jsem měla vážné obavy, že v některých situacích nezvládnu moji roli, když jsem měla děti dovést k určenému cíli. Moje obavy byly zbytečné. Neuvěřitelná solidarita, podpora a opora z řad dětí mě přesvědčila, že právě prohlubování, opakování a působení v oblasti etické výchovy přináší velký pokrok v rozvoji jejich osobnosti. Působení na skupinu dětí v této oblasti považuji za velmi zdařilé,...

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.