|
Návrh strategie expanze na zahraniční trh
Vítková, Karolína ; Langerová, Magdalena (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh strategie expanze vybrané společnosti na zahraniční trh. Tato společnost sídlí v Brně a hlavním předmětem podnikání je prodej dámské módy. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část se zabývá vymezením problému, cíli práce a metodami zpracování. Teoretická část mapuje základní pojmy řešené problematiky. Na tuto část navazuje analytická část s analýzou vnějšího a vnitřního prostředí. Poslední, a to návrhovou část práce tvoří vlastní návrhy řešení včetně finančního plánu.
|
| |
|
Návrh strategie expanze na zahraniční trh
Vítková, Karolína ; Langerová, Magdalena (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh strategie expanze vybrané společnosti na zahraniční trh. Tato společnost sídlí v Brně a hlavním předmětem podnikání je prodej dámské módy. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část se zabývá vymezením problému, cíli práce a metodami zpracování. Teoretická část mapuje základní pojmy řešené problematiky. Na tuto část navazuje analytická část s analýzou vnějšího a vnitřního prostředí. Poslední, a to návrhovou část práce tvoří vlastní návrhy řešení včetně finančního plánu.
|
|
Nekalé obchodní praktiky používané českými obchodníky
VÍTKOVÁ, Karolína
Tato bakalářská práce je zaměřená na nekalé obchodní praktiky a ochranu spotřebitele. Nejprve vysvětluje základní pojmy jako obchod, maloobchod, velkoobchod, podnikatel či spotřebitel a dále se věnuje nekalým obchodním praktikám. Práce také ukazuje instituce a různé organizace, na které je možné se obrátit v případě podezření spotřebitelů na nekalou obchodní praktiku. Pro spotřebitele je velmi důležité znát svá práva, co se týče nákupu. Tato práce je postavena na zákoně č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele a na směrnici Evropského parlamentu a Rady 2005/29/ES, o nekalých obchodních praktikách, kde je možné najít veškeré informace týkající se práv spotřebitelů a povinností prodávajících. Situace je zjišťována pomocí dotazníkového šetření a také pomocí řízeného hloubkového rozhovoru s ředitelem kontroly České obchodní inspekce. Cílem práce je zhodnocení těchto nekalých obchodních praktik používaných českými obchodníky. Účelem je zjistit rozsah a případný dopad na zákazníky a jak tyto situace řeší Česká obchodní inspekce.
|
| |