National Repository of Grey Literature 4 records found  Search took 0.01 seconds. 
Statemens suporting and denying the extend of education from historical point of view
Stránská, Věra ; Syřiště, Ivo (advisor) ; Prokop, Jiří (referee)
V naší práci jsme se snažili popsat různé argumenty pojednávající o tom, jak moc je V nás potřeba výchovy zakořeněná a jaký je její dosah, nebo-li jako moc nás ovlivňuje. Myslíme si, že se nám alespoň zčásti povedlo ukázat, že výchovný dosah je nezměrný, ať už v tom pozitivním nebo negativním smyslu slova. Za cíl jsme si stanovili dokázat, že bez výchovy se obejít nelze. Rozebrali jsme se stanoviska lidí, kteří mají za to, že to možné je. Ovšem, jak jsme již řekli v konkrétních kapitolách, jejich slova nám připadají nedostatečná. Jelikož nepíšou o tom, že se nemáme o dítě vůbec starat. Neříkají, že máme dítě pohodit do lesa a nechat ho tam být. Podle nás chtějí jen výchovu zbavit určitým jejích forem. Souhlasíme s tím, že výchova by se měla trochu změnit, aby více respektovala osobnost dítěte, ale nesouhlasíme s jejím vymizením a ani ho nepovažujeme za možné. V praxi vidíme, že západní svět už se od antivýchovných teorií odvrátil, jelikož poznal jejich stinné stránky.
Motivation of Students Attending Lower and Upper Secondary Schools for Studying Foreign Languages
Stránská, Věra ; Dvořák, Bohuslav (advisor) ; Synková, Klára (referee)
The Diploma Thesis deals with motivation. In the theoretical part of the Diploma Thesis the issue of motivation is first explained in general and then the issue of school motivation is discussed. The practical part presents the result of the research which was conducted at two lower secondary and two upper secondary schools. The research focuses mainly on comparison of motivation of the students of the schools for studying foreign language.
Motivation of Students Attending Lower and Upper Secondary Schools for Studying Foreign Languages
Stránská, Věra ; Dvořák, Bohuslav (advisor) ; Synková, Klára (referee)
The Diploma Thesis deals with motivation. In the theoretical part of the Diploma Thesis the issue of motivation is first explained in general and then the issue of school motivation is discussed. The practical part presents the result of the research which was conducted at two lower secondary and two upper secondary schools. The research focuses mainly on comparison of motivation of the students of the schools for studying foreign language.
Statemens suporting and denying the extend of education from historical point of view
Stránská, Věra ; Prokop, Jiří (referee) ; Syřiště, Ivo (advisor)
V naší práci jsme se snažili popsat různé argumenty pojednávající o tom, jak moc je V nás potřeba výchovy zakořeněná a jaký je její dosah, nebo-li jako moc nás ovlivňuje. Myslíme si, že se nám alespoň zčásti povedlo ukázat, že výchovný dosah je nezměrný, ať už v tom pozitivním nebo negativním smyslu slova. Za cíl jsme si stanovili dokázat, že bez výchovy se obejít nelze. Rozebrali jsme se stanoviska lidí, kteří mají za to, že to možné je. Ovšem, jak jsme již řekli v konkrétních kapitolách, jejich slova nám připadají nedostatečná. Jelikož nepíšou o tom, že se nemáme o dítě vůbec starat. Neříkají, že máme dítě pohodit do lesa a nechat ho tam být. Podle nás chtějí jen výchovu zbavit určitým jejích forem. Souhlasíme s tím, že výchova by se měla trochu změnit, aby více respektovala osobnost dítěte, ale nesouhlasíme s jejím vymizením a ani ho nepovažujeme za možné. V praxi vidíme, že západní svět už se od antivýchovných teorií odvrátil, jelikož poznal jejich stinné stránky.

See also: similar author names
6 Stránská, Veronika
1 Stránská, Vlasta
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.