Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Skladby vídeňského skladatele Georga Reuttera (1708-1772) dochované v Českém Krumlově,edice,studie
SOVOVÁ, Petra
Cílem diplomové práce je představit vídeňského pozdně barokního skladatele Georga Reuttera (1708 - 1772) a jeho sbírku skladeb, která se dochovala v kostele sv. Víta v Českém Krumlově. Po úvodní kapitole, která se věnuje hudebnímu životu hlavně v době pozdního baroka, následuje kapitola pojednávající o životě a hudební produkci Georga Reuttera. Tato kapitola je zpracována na základě dostupné cizojazyčné literatury. Pokusila jsem se o poukázat na rozdíl, jak byl hodnocen Georg Reutter v minulosti a jaká stanoviska zaujímá hudební věda v době současné.Zmiňuji se také o hudebních památkách v Českém Krumlově, zejména o sbírkách nalezených v kostele sv. Víta. V následujících kapitolách se zabývám popisem pramenů, evidencí Reutterových skladeb v Národní knihovně a Českém muzeu hudby v Praze a rozborem hudebního jazyka Georga Reuttera. Součástí práce je spartace Reutterových skladeb dochovaných v Českém Krumlově.
Svépomocné skupiny, jejich význam a nabídka v ČR
Sovová, Petra ; Havránková, Olga (vedoucí práce) ; Vodáčková, Daniela (oponent)
(česky) Bakalářská práce Svépomocné skupiny, jejich význam a nabídka v ČR se zabývá zkušenostmi zakladatelů a organizátorů svépomocných skupin z různých měst na území České republiky, pohledem zakladatelů a organizátorů svépomocných skupin na důležité faktory ovlivňující vznik, vývoj a udržení svépomocné skupiny. Teoretická část shrnuje znaky, definice a typologie svépomocných skupin. Věnuje se významu svépomocných skupin a rizikům svépomocných skupin. Výzkumná část se formou kvalitativních rozhovorů zaměřuje na dosud méně diskutovaná témata týkající se svépomocných skupin z pozice jejich zakladatelů a organizátorů.
Hlas jako psychosomatická disciplína
Sovová, Pavla ; Válková, Libuše (vedoucí práce) ; Stuchlíková, Iva (oponent) ; Tichá, Alena (oponent)
Klíčová slova:dramatická kultura, psychosomatické disciplíny, hlasová pedagogika, psychosomatické pojetí hlasové výchovy, kvalitativní výzkum, introspektivní pozorování, případová studie, rámcová analýza, pedagogické kompetence, hlasová průprava pedagogůAutorka zařazuje studium hlasu do širšího kontextu studia dramatické kultury. V této souvislosti rekapituluje osobní zkušenost tohoto typu studia, upozorňuje na jeho přínos pro rozvoj pedagogických kompetencí. Práce především představuje psychosomatické pojetí hlasové výchovy, jehož garantkou a tvůrkyní na KATaP DAMU je docentka Libuše Válková. Principy psychosomatického přístupu k hlasovému rozvoji byly autorkou využity a ověřeny v rámci vzdělávací činnosti České Orffovy společnosti a na Svatojánské koleji VOŠPg. Hlasově pedagogický proces je sledován na základě reflexí - introspektivního pozorování. Výpovědi studentů KATaP a Svatojánské koleje prohlubují naše porozumění procesu hlasové výchovy. Tento pohled doplňuje případová studie učitelky, která díky odbornému vedení úspěšně řeší své hlasové problémy (součástí studie jsou videoukázky z lekce hlasové výchovy). Uvedený teoretický i praktický rámec je východiskem pro koncipování nových předmětů zařazených do pregraduální přípravy učitelů.

Viz též: podobná jména autorů
2 SOVOVÁ, Petra
1 Sovová, Pavla
2 Sovová, Petra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.