Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 68 záznamů.  začátekpředchozí53 - 62další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Social responsibility of the company Vodafone Czech Republic a.s.
Berdisová, Silvia ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Soukupová, Jana (oponent)
Táto bakalářská práce definuje základní charakteristiky pojmu Corporate Social Responsibility, který je volně přeložen jako společenská odpovědnost. V teoretické části se zabývá oblastí a přínosy, jakož i hlavními aktéry. Dále popisuje metody měření společenské odpovědnosti firem a v posledních několika odstavcích teoretické části popisuje jednotliví kroky, které jsou nezbytné k realizaci konceptu CSR do strategie podniku. Okrajově je také zmíněn historický vývoj pojmu CSR. Praktická část je věnovaná společnosti Vodafone Czech Republic a.s. a jeho konkrétními aktivitami v oblasti sociální odpovědnosti. Obsahuje také případové studie, jejichž hlavním předmětem je dobrovolná pomoc neziskové organizace. Rovněž okrajově je popsaná situace v České republice, jak podnikatelský sektor vnímá koncept CSR.
Consumer behavior - comparison between the U.S. and Czech markets
Lopez Ramos, Jorge Andres ; Hořejší, Bronislava (vedoucí práce) ; Soukupová, Jana (oponent)
Hlavny ucel tejto Diplomovej prace je poukazat prehlad o ceskom spotrebitelskom spravani a o americkom spotrebitelskom spravani zalozeneho na marketingovych parametrov, ekonomickych prvkoch a socialnych dimenziach ktore ovplyvnuju ich vyber nakupu. Tato praca poukazuje rozdielne volby nakupu a preferencie modernych spolocnosti v USA a Ceskej republike a zdovodnenia ktore dovoluju buducim investorom a podnikatelom pochopit ich okolnosti biznisu a urobit kvalifikovane rozhodnutia specifickych objektov oboch krajin.
Corporate Culture of Vodafone Czech Republic a.s.
Štalmachová, Ivana ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Soukupová, Jana (oponent)
Firemní kultura je důležitým indikátorem dlouhodobé úspěšnosti podniku. Představuje soubor hodnot, norem a postojů, které se formují v procesu vzájemní interakce její členů a významným způsobem ovlivňují všechny vnitropodnikové procesy a činnosti i vztahy s okolím. První část diplomové práce se věnuje popisu firemní kultury z teoretického hlediska, co zahrnuje definici pojmu, charakteristiku a typologii firemní kultury, její vztah k řídícím procesům firmy a taky změny firemní kultury. Druhá část je zaměřená na popis a analýzu firemní kultury společnosti Vodafone Czech Republic a.s. Pozornost je věnovaná její vazbě na strategii společnosti, jednotlivým prvkům firemní kultury a jejím projevům v interní komunikaci a ve vztahu k zaměstnancům. Samostatní část tvoří problematika společenské odpovědnosti, která je nedílnou součástí firemní kultury společnosti. Závěr patří zhodnocení firemní kultury Vodafonu s důrazem na její sílu a výhody a nevýhody z ní vyplývající.
Corporate responsibility as a part of company strategy
Pavelčíková, Katarína ; Dušková, Iva (vedoucí práce) ; Soukupová, Jana (oponent)
Hlavním tématem bakalářské práce je problematika společenské odpovědnosti podniku, která si postupně získává nové příznivce, a tak nabírá na důležitosti. První část práce je zaměřena na popsání základních charakteristik konceptu a následně na objasnění postupu včlenění společenské odpovědnosti do hlavní strategie podniku. Poslední část teoretické části upozorňuje na potřebné rozlišení konceptu od firemní filantropie a Public Relations. V praktické části práce popisuje dlouhodobou strategii společnosti Nike, Inc., jejíž vlastní aktivity zajišťují nejen uspokojení požadavků všech zainteresovaných skupin podniku, ale také podporu vlastního byznysu a celého odvětví, ve kterém podnik působí. Autorka chce prací poukázat na to, že zapracování společenské odpovědnosti podniku do strategického plánu, může firmě pomoci získat konkurenční výhodu a podpořit komunity, jejichž je součástí.
Franchising, moderní metoda vstupu na trh
Ramsová, Iveta ; Soukupová, Jana (vedoucí práce) ; Makovský, Petr (oponent)
Práce se zabývá moderní formou podnikání a to franchisingu. Je rozdělena do dvou hlavní částí. V první části je vyložen výklad pojmu franchisingu, jsou vymezeny jeho druhy a možné formy expanze franchisových systémů na zahraniční trhy. V této části jsou také vymezeny výhody a nevýhody, které z této formy podnikání mohou vyplynout. V druhé části se pak zabývám uplatněním franchisingu na konkrétní firmě a to Mistic, spol. s.r.o. Na této firmě jsou analyzovány konkrétní prvky franchisingu vycházející z první části a celá tato část je doplněna výhodami a nevýhodami, které pro tuto konkrétní firmu vyplývají.
The contribution of corporate social responsibility for business
Glovňová, Paulína ; Dušková, Iva (vedoucí práce) ; Soukupová, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou CSR, autor se snaží představit tento moderní fenomén jako konkurenční výhodu firem. Práce vymezuje základní charakteristiku CSR, poukazuje na její mylné chápání. Jádro práce tvoří analýza přínosů společenské odpovědnosti. Teoretický koncept je zkoumán v praxi, jako vzor autorovi posloužila společnost Nestlé. Závěr práce obsahuje zhodnocení reportu CSR firmy Nestlé a vlastní názor na začlenění aktivit společensky odpovědného podnikání do firemní strategie.
Díla Maffea Pantaleoniho, vybrané otázky
Asipkova, Hanna ; Soukupová, Jana (vedoucí práce) ; Breňová, Lubomíra (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na významnou italskou osobnost, Maffeo Pantaleoni, a na jeho velký vklad do italské a světové ekonomie. V práci jsou také popsané dva z mnohých problémů, kterými se zabýval italský ekonom na konci 19. a na počátku 20. století; jeho přátelství s Vilfredem Paretem a o skandálu Římské banky, ve kterém Pantaleoni hrál jednu z hlavních rolí. Maffeo Pantaleoni zdůrazňuje důležitost výchozích a konečných pozic pro ekonomické subjekty v díle Výchozí a konečná pozice. Kde ekonom analyzuje a snaží se aplikovat vzájemné působení výchozích a konečných bodů krátkodobých a dlouhodobých časových intervalů v ekonomickém aspektu pomocí příkladů a alegorie. Pomocí druhého díla Některé fenomény ekonomické dynamiky Maffeo Pantaleoni pokračuje ve studiu ekonomů neoklasiků, kteří přesně definovali pojem statiky, a uvádí a vysvětluje dynamiku druhého druhu. Tady autor klade důraz hlavně na vliv rostoucí poptávky na dimenzi podniku a na rozdělení hlavních a specifických výdajů. V obou případech Maffeo Pantaleoni je proti státnímu zásahu a vystupuje pro "svobodnou" ekonomii.
Nákupní cestovní ruch
Soukupová, Jana ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce definuje nákupní cestovní ruch a rozděluje ho na další formy a druhy. Zabývá se předpoklady pro rozvoj této formy cestovního ruchu a jejími možnými dopady. Práce dále pojednává o zvláštnostech destinací a atraktivit nákupního cestovního ruchu a uvádí jejich příklady. Závěrečná část práce se zabývá výdaji účastníků cestovního ruchu za nakupování, předposlední kapitola je věnována nákupnímu cestovnímu ruchu v České republice. V poslední kapitole jsou shrnuty faktory, které by mohly mít vliv na budoucí vývoj nákupního cestovního ruchu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 68 záznamů.   začátekpředchozí53 - 62další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
15 SOUKUPOVÁ, Jana
1 SOUKUPOVÁ, Jaroslava
3 SOUKUPOVÁ, Jitka
2 SOUKUPOVÁ, Jiřina
5 Soukupová, J.
2 Soukupová, Jarmila
3 Soukupová, Jitka
2 Soukupová, Johana
2 Soukupová, Julie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.