Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
INDIVIDUÁLNÍ DÁRCOVSTVÍ
Kašparová, Petra ; LEDVINOVÁ, Jana (vedoucí práce) ; JEŽEK, Vlastimil (oponent)
Rozvoj a kontinuální práce s individuálním dárcovstvím je disciplínou, které se věnuje pouze několik kulturních organizací u nás. Mnoho jiných kulturních nestátních neziskových organizací stojí na počátku rozvoje strategie a plánování individuálního fundraisingu. Z toho důvodu se tato diplomová práce věnuje možným a využitelným strategiím v oblasti individuálního dárcovství, českým průzkumům motivace dárců, případovým studiím kulturních organizací, které s potenciálem mecenášství pracují a dalším aspektům, jejichž shrnutí by mělo zajistit základní vědomostní rámec pro tvorbu strategie kulturních organizací, které mohou v budoucnu objevit chuť a motivaci se potenciálu dárcovství hlouběji věnovat. Tato práce se snaží vyvrátit stereotypy v uvažování o individuálním dárcovství jako způsobu získávání prostředků bez potenciálu a historického kontextu.
Komunikační specifika pracovní role divadelní produkční
Karasová, Agáta ; VOSTÁRKOVÁ, Ivana (vedoucí práce) ; LEDVINOVÁ, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl zmapovat profesní komunikaci divadelní produkční z hlediska jejích specifik, daných především divadelním prostředím. Zároveň je cílem práce porovnání profesní komunikace managera ve firmě střední velikosti a divadelní produkční v repertoárovém divadle. Dále také zjištění optimálních komunikačních prostředků nutných pro výkon tohoto povolání a nejčastější nedostatky, které se v této profesní komunikaci vyskytují. Teoretická část se zaměřuje na pojmosloví z oblasti komunikace a personalistiky. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení dotazníkového šetření, uskutečněného na vzorku divadelních produkčních a zaměřeného na komunikační dovednosti.
Skladba finančních zdrojů divadel v USA
Kašparová, Petra ; LEDVINOVÁ, Jana (vedoucí práce) ; NEKOLNÝ, Bohumil (oponent)
Cílem této práce je analyzovat zdroje financování divadel v USA a zaměřit se především na praktické pomůcky, které čtyři vybraná divadla využívají, a které jim pomáhají zajistit budoucnost bez většího přispění státního aparátu. Tato bakalářská práce by měla sloužit jako základní orientační materiál ve složitém prostředí amerických divadel se zacílením na fundraisingové metody a jejich uplatnění v praxi. Práce klade velký důraz na praktickou část, kde jsou popisovány konkrétní modely financování divadel. Na čtyřech velmi odlišných divadlech jsou naznačeny různé možnosti vedení kampaní a aktivit fundraiserů. Závěr práce se věnuje vhodným příkladům, které by česká divadelní scéna mohla v budoucnu rozvíjet.
Elektronický fundraising v kulturní sféř e
Kravcová, Zuzana ; SULŽENKO, Jiří (vedoucí práce) ; LEDVINOVÁ, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl zmapovat vývoj a možnosti elektronického fundraisingu ve světě i České republice. Zároveň je cílem práce prozkoumat a popsat dostupné nástroje crowdfundingu v České republice a posoudit vhodnost jejich využití pro nestátní neziskové organizace v oblasti kultury. Teoretická část práce se zaměřuje na základní pojmový aparát z oblasti fundraisingu a dárcovství, dále na ekonomicko-právní aspekty s ním související a teoreticky ukotvuje problematiku crowdfundingu. Analytická část přináší rozbor třech největších českých dárcovských portálů - a to Darujme.cz, Daruj správně a Dárcovská SMS.
Komunitní nadace
Vávrová, Diana ; SULŽENKO, Jiří (vedoucí práce) ; LEDVINOVÁ, Jana (oponent)
Diplomová práce představuje koncept komunitních nadací, organizací zaměřujících se na všestranný rozvoj komunity, které ve své činnosti prosazují strategickou filantropii, snaží se podněcovat utváření platformy spolupráce mezi jednotlivými sektory a podporovat neziskové projekty, včetně těch kulturních. Vysvětlení rozličného chápání pojmu komunita a přiblížení problematiky komunitního rozvoje napomáhá pochopení odlišného vzniku těchto subjektů v rozdílných kontextech - v americkém, kde se tento model zrodil, a v evropském, kam byl přenesen. Analytická část zkoumá fungování českých komunitních nadací. Zaměřuje se na činnost a hospodaření Ústecké komunitní nadace, která je ze všech nejstarší, a porovnává ji s modelem celostátní organizace zaměřené na komunitní rozvoj, v našem případě Nadací VIA. Cílem diplomové práce je popsat a analyzovat činnost komunitních nadací a na základě výstupů výzkumné části odvodit možný potenciál a bariéry bránící rozvoji českých organizací věnujících se všestrannému rozvoji komunity.
Dárcovské programy komunikace kulturních institucí s dárci
Roušalová, Tereza ; JEŽEK, Vlastimil (vedoucí práce) ; LEDVINOVÁ, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá možnými způsoby komunikace kulturních organizací s dárci se zaměřením na tzv. dárcovské programy - tedy systematizovanou, jasně formulovanou a transparentní práci s dárci. Hlavní část se věnuje individuálním dárcům a (po vymezení pojmu dar a výčtu jeho možných forem) popisuje možnosti vnitřní organizace práce s dárci, která zahrnuje především způsoby personálního zajištění, vytváření dárcovských klubů a databází či zapojení členů správní rady do práce s dárci. Následuje podrobný rozbor procesu hledání, výběru a oslovení vhodných potenciálních dárců společně s analýzou členění benefitních programů a jednotlivých benefitů. Práce se dále zabývá možnostmi péče o dárce a organizací speciálních akcí - eventů v souvislosti s touto péčí. Poslední část práce je věnována korporátním dárcům, zejména využíváním strategií společenské odpovědnosti firem při komunikaci s těmito dárci a vazbami mezi individuálním a korporátním dárcovstvím. Teoretické poznatky jsou v celé práci doplňovány příklady z praxe českých i zahraničních kulturních institucí. Cílem práce je popsat situaci na poli dárcovství u nás a vytvořit spektrum možností, které mohou kulturní manažeři při práci s dárci využít.
Sponzorská strategie a vyhledávání sponzorů
Rappaport, Barbora ; Ledvinová, Jana (vedoucí práce) ; Čuříková, Tamara (oponent)
Abstrakt V této bakalářské práci se věnuji tématu sponzorských strategii a procesu vyhledávání sponzorů. Mým cílem je především podat jakýsi "modus operandi" nebo ještě lépe "uživatelskou příručku" žadatele o sponzorský příspěvek (dar), nebo žadatele o komplexní spolupráci se subjektem, který je schopen takovou spolupráci poskytnout. Ve své podstatě se tedy jedná o jakousi rukověť žadatele o sponzoring. Ačkoli se s úctou skláním před literaturou, která se podobnou problematikou zabývá, do velké míry je moje práce autorská, neboť v ní z velké části čerpám ze svých vlastních zkušeností osoby působící na "druhé straně barikády". Již osm let pracuji ve velké nadnárodní společnosti poskytující mimo jiné sponzoring a za tuto oblast činnosti v ní přes čtyři roky zodpovídám. Samozřejmě, že jsem zohlednila názory a zkušenosti kolegů z podobně velkých firem, s nimiž se při své práci potkávám, a pochopitelně také zkušenosti samotných žadatelů. V rámci, který mi účel této práce dovoluje, je mým cílem zároveň podat stručný a srozumitelný přehled strategií sponzoringu, jeho funkcí jak pro firmy, tak i pro sponzorované subjekty. Ráda bych též zjednodušila orientaci v této jinak složité problematice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 Ledvinová, Jarmila
2 Ledvinová, Jitka,
2 Ledvinová, Jiřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.