Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikace České televize na sociálních sítích
Viktora, Jiří ; Čermák, Miloš (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá komunikací České televize na sociálních sítích. Jejím cílem je na příkladu České televize analyzovat, jakým způsobem komunikuje na sociálních sítích veřejnoprávní médium. Teoretická část se zabývá definicí a představením sociálních sítí se zaměřením na Facebook, Twitter a Google+. Její součástí je také přehled uživatelsky nejpoužívanějších sociálních sítí a jejich zařazení do kontextu sociálních médií. Metodou výzkumu je kvantitativní a kvalitativní analýza veškerého obsahu, který publikovaly hlavní profily České televize, stanice ČT24 a pořadu Hyde Park Civilizace na sociálních sítích Facebook, Twitter a Google+ v období od 21. 3. 2016 do 3. 4. 2016. Analýza je zároveň doplněná o celkovou interpretaci získaných dat prostřednictvím odpovědí na předem zvolené výzkumné otázky.
Zavedení videoobsahu v Economii
Chňoupková, Denisa ; Čermák, Miloš (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce Zavedení videoobsahu v Economii se zabývá jedním ze zásadních mediálních trendů současnosti, a to stále rostoucím akcentem internetových vydavatelů na rozvoj a výrobu videoobsahu. Tento fenomén autorka ilustruje na jednom příkladu z českého prostředí, konkrétně na příkladu vydavatelství Economia, které se v posledních dvou letech na videoprodukci zaměřilo a svou nabídku audiovizuálních obsahů soustavně rozšiřuje. Teoretická část této práce popisuje jevy, které k expanzi online videí značně přispěly. Primárně je to digitalizace médií a z ní plynoucí konvergence. Mimo to pak nástup internetu a vznik a rozvoj nových digitálních médií. Dále se v této části autorka věnuje charakteristikám internetového videa a jeho jednotlivých typů a v neposlední řadě shrnuje aspekty, které motivují mediální domy k investicím do oblasti videa. Praktickou část práce tvoří případová studie videoprodukce vydavatelství Economia. Autorka popisuje postupné zavádění videoobsahu, vznik kanálu DVTV a především pak platformy Aktuálně.TV, která veškerou videoprodukci Economie zastřešuje. Následně charakterizuje vzhled a uživatelské rozhraní platformy a rozebírá jednotlivé pořady, které nabízí. Na závěr autorka popisuje, jakým způsobem se v Economii s videem pracuje, jaké jsou postupy při produkci a postprodukci...
Aktivita novináře na sociálních sítích Facebook a Twitter
Hejlová, Karolína ; Čermák, Miloš (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
Cílem bakalářské práce Aktivita novináře na sociálních sítích Facebook a Twitter je postihnout fenomén sociálních sítí v prostředí žurnalistiky. S rozmachem nových médií v prostředí internetu se zaměřuji nejen na digitalizaci tradičních médií, ale také na to, jakým způsobem zasahují tradiční a nová, síťová digitální média i do sociálních sítí a jak se na sdílení mediálního obsahu aktivně podílejí na vlastních profilech i samotní novináři. V rámci sociálních sítí se zabývám konkrétně Facebookem a Twitterem, především z důvodu jejich už stálého postavení a oblíbenosti mezi českými uživateli. Důraz je kladen především na míru aktivity českých novinářů na sociálních sítích v rámci jejich práce a na to, jakým způsobem je k profesním účelům využívají. Jako teoretický základ slouží pochopení definice nových médií a vlivu digitalizace na média, jejich tvorbu a změnu v komunikaci mediálních produktů příjemci. V teoretické části je zároveň i popsán systém, jakým Facebook a Twitter fungují. Na závěr ve své práci zjišťuji pomocí dotazníku a tematické analýzy to, jaká je reálná praxe novinářů, a to, jaký dosah jejich aktivita na sociálních sítích má. Zjištěná data porovnávám s teoretickými údaji.
Možnosti distribuce obsahu na příkladu vybraných českých a zahraničních médií
Hodboď, Vojtěch ; Čermák, Miloš (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
Diplomová bakalářská práce Možnosti distribuce obsahu na příkladu vybraných českých a zahraničních médií se zabývá popisem aktuálního stavu online a tištěných médií, tím, jakým problémům média čelí a jaké jsou možnosti řešení těchto problémů. Jedním z nich je právě i distribuce a propagace obsahu. Média musí stále častěji hledat způsoby, jak pro svůj obsah najít čtenáře. To je v dnešní době čím dál tím složitější, protože se, zejména v online prostředí, mění chování čtenářů. V teoretické části se tedy tyto problémy snažím konkrétně pojmenovat nejprve sám a poté s pomocí tematických rozhovorů s představiteli několika současných českých médií. Zároveň popisuji začínající projekt Trafica, jehož jsem spoluautorem. V teoretické části čerpám jak z odborné literatury, jako je například Ubavit se k smrti Neila Postmana nebo výběr z díla Marshalla McLuhana, tak zejména - vzhledem k povaze práce - z online zdrojů. V praktické části se zaměřuji na dva výzkumy. Respondenty prvního výzkumu jsou čtenáři. Zde se snažím pochopit zejména jejich čtenářské návyky. Ve druhém výzkumu se zaměřuji přímo na novináře a snažím se pochopit, jaké problémy jim ztěžují práci a jak se dívají na budoucnost v tomto oboru. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Růst významu mediálního využití sociálních sítí na příkladu Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2015
Kousal, Kryštof ; Čermák, Miloš (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje mediálnímu využití sociálních sítí Facebook a Twitter při celosvětové vrcholné sportovní akci. Teoretická část se zabývá rodinou nových médií, dále Facebookem a Twitterrem, jejich historií a funkčními principy. Kromě závěrečné metodologické části ještě představuje Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2015 jakožto předmět zpravodajských příspěvků na obou sociálních sítích. Metodou výzkumu je obsahová analýza příspěvků na sociálních sítích. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem tři česká média - Česká televize, zpravodajský portál iDnes.cz a Deník Sport - používala Facebook a Twitter k informování veřejnosti o průběhu turnaje. Druhým cílem je v porovnání s kanály Organizačního výboru IIHF zjistit, jakých chyb se média na sociálních sítích dopouštějí. Intenzivně se přitom práce věnuje jevu shovelware, který je v podání médií v prostředí sociálních sítí vnímaný jako negativní.
Datová žurnalistika a její současné využití
Indra, Jan ; Čermák, Miloš (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
Prudký vývoj technologií v posledních desetiletích zapříčinil extrémní vzrůst dostupného množství informací. Žijeme v éře, kdy kolem nás informace proudí takřka neustále, a je tak stále obtížnější se ve světě orientovat a udržovat si přehled o světovém i domácím dění. Média si tento vývoj uvědomují a jsou nuceny na něj reagovat. Jednou z takových reakcí je i vznik nového trendu v žurnalistice, kterým je datová žurnalistika. "Žurnalistika poháněná daty" je založená především na důsledné a kritické analýze různého množství a typů dat, za svůj cíl si klade odhalovat nové souvislosti. Souvislosti mezi daty, které při běžném pohledu člověku mohou snadno uniknout, jejichž znalost však může být klíčová pro komplexní chápání společenských jevů v jednadvacátém století. Tato práce datovou žurnalistiku představuje jako svébytné novinářské odvětví, definuje ji a popisuje některé z procesů, které k jejímu vytváření vedou. V praktické části práce prezentuje vlastní projekt datové žurnalistiky, který se pokouší o originální analýzu a vizualizaci otevřených dat České obchodní inspekce. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Náhled na facebookové stránky zpravodajských serverů v určitém období prostřednictvím nástroje Analytics PRO
Soukupová, Barbora ; Čermák, Miloš (vedoucí práce) ; Kasík, Pavel (oponent)
(abstrakt) Tato práce ukazuje, jak moc důležité je pokrýt všechny možné mediální prostředky, jaké svět poskytuje, budovat vztah s lidmi, kteří následují nějaký produkt, znát svou cílovou skupinu a věnovat jí, co je v našich silách. Jsou české internetové noviny připraveny vydat se touto cestou, nebo nadále opomíjejí všechny možnosti? Pojem nová média se stále vyvíjí s tím, jak vznikají nové technologické objevy. Svět se mění neuvěřitelnou rychlostí, musíme se tedy soustředit na přicházející změny a přizpůsobit se jim, ne s nimi bojovat. Jelikož se vždy objeví ti, kdo odmítají inovace, můžeme pozorovat, jak se jejich práce liší oproti těm, kteří následují moderní trendy. S pomocí společnosti Socialbakers a jejich nástroje Analytics PRO prozkoumáme konkrétní české zpravodajské weby a zjistíme, jak si vedou na poli sociálních sítí, konkrétně na Facebooku. Nejpopulárnější příspěvky vybraných serverů přiblíží obecnou orientaci jejich facebookové stránky a další metriky odhalí to, co by správci mohli nebo měli zlepšit.
Transformace vydavatelství Economia v multimediální organizaci
Štefánková, Aneta ; Čermák, Miloš (vedoucí práce) ; Lysoněk, Tomáš (oponent)
Diplomová práce shrnuje transformaci vydavatelského domu Economia od července 2013 do prosince 2014. Cílem transformace byla přeměna tradičního vydavatelství zaměřeného na tištěné tituly v multimediální organizaci. Práce popisuje hlavní změny ve vydavatelství, ke kterým patří vybudování integrovaného newsroomu. akvizice a integrace firmy Centrum Holdings, integrace redakcí, vznik digitálních verzí tištěných titulů, zavádění nových mediatypů do portfolia vydavatelství, změny obchodních modelů, inovace původních titulů, vznik nových pracovních pozic a nové projekty využívající více částí vydavatelství. Práce se zaměřuje především na změny na redakční úrovni, v kapitolách věnujících se integraci společnosti Centrum Holdings však bere v úvahu i hledisko managementu a oblasti lidských zdrojů. Cenným zdrojem případové studie jsou rozhovory s vedoucími pracovníky vydavatelství Economia. Případové studii, která se věnuje proměně vydavatelství Economia, předchází teoretická část, která shrnuje trendy a výzvy, jimž v současné době čelí tradiční mediální domy. Definuje pojmy jako informační společnost, mediální konvergence, digitalizace; popisuje změny související s nástupem Webu 2.0, sociálních sítí a elektronických čtecích zařízení jako jsou chytré telefony a tablety. Analyzuje způsoby, jakými mohou...
Vliv elektronické distribuce periodik na tištěnou žurnalistiku
Miklica, Tomáš ; Jirků, Jan (vedoucí práce) ; Čermák, Miloš (oponent)
Bakalářská práce Vliv elektronické distribuce periodik na tištěnou žurnalistiku se zabývá specifiky elektronické distribuce, jejím postavením mezi novými médii a vztahem k tradičním médiím. Soustředí se především na to, zda elektronická distribuce může kombinací principů internetové a tradiční žurnalistiky výrazněji ovlivnit budoucnost tištěných médií, ať už přímo jejich samotnou existenci či jen podobu. Dále na příkladu filmového měsíčníku Svět filmu pracuje s hypotézou, zda by elektronická verze periodika mohla naopak fungovat coby záchrana tištěné verze daného titulu. Zkoumání zákonitostí elektronické distribuce je podložené hloubkovými rozhovory se zástupci významných služeb umožňujících v Česku elektronickou distribuci, zkoumání fungování Světa filmu a jeho dočasného přechodu do elektronické verze potom rozhovory se zástupci Světa filmu. Práce rovněž předkládá přehled českých služeb pro elektronickou distribuci a příklady některých digitálních periodik. Pro doplnění kontextu je představena situace elektronické distribuce v zahraničí a jednotlivé hypotézy jsou na základě hloubkových rozhovorů doplněné i o prognostické spekulace ohledně budoucnosti odvětví elektronické distribuce a jejího možného vlivu na distribuci tištěnou.
Mediální propagace hudebního festivalu na sociálních sítích a internetu
Režný, Daniel ; Čermák, Miloš (vedoucí práce) ; Vedral, Jan (oponent)
I have chosen the topic of my thesis - music festivals promotion on social networks and the Internet - for one simple reason. I have been interested in the activities and events on the music scene for a long time, I am a team member of the band Wohnout and in the summer festivals are my daily bread. As soon as the weather gets warmer, the music business begins producing different events in large quantities. Every week dozens of various concerts and music events take place all around the country, ranging from small local ones to large cultural events of nationwide importance. The aim of my thesis is to describe the way a festival " gets to people" in general, but concentrate also to how new media (especially internet and social sites) changed the way of promotion of music festival a their communication with their visitors.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
29 ČERMÁK, Martin
24 ČERMÁK, Michal
10 ČERMÁK, Miroslav
13 Čermák, Marek
29 Čermák, Martin
2 Čermák, Matouš
1 Čermák, Matyáš
2 Čermák, Matěj
2 Čermák, Michael
24 Čermák, Michal
4 Čermák, Milan
10 Čermák, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.