National Repository of Grey Literature 371 records found  beginprevious362 - 371  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Financing of higher education in the United States
Černá, Veronika ; Urbánek, Václav (advisor)
This thesis covers financing of higher education in USA. American higher education must not depend only on state or federal finances. Colleges and universities need to find other resources. Grants and private sector resources compensate low level of state/federal subsidies. First part describes the most important financial resources of today, separately for private and state colleges - federal grants, tuition, local and state government contributions. Next, paper deals with crossover from supporting schools to supporting students and the actual state of tuition levels. In the second part, a brief outline of students'financial aid is given. Federal government manages great amount of money for this particular purpose. Accesibility of higher education in the USA is at the peak, there are currently 18 million students and the number is still rising. Thesis contains charts, graphs and tables to illustrate current situation as well.
Project for web support for students of Informatics
Herout, Jan ; Benáčanová, Helena (advisor) ; Toman, Prokop (referee)
In the thesis, I deal with a present problem of web support for students, concretely for students of Informatics, taught by Faculty of Informatics and Statistics of The University of Economics, Prague. I offer three different variants of new model of the student web support, based on my own experience with the current model. Each variation is built on the navigation schema. At the end of the thesis I compare all three variants in two different ways. On the results of this comparison I set a final way how to rebuilt the students web support.
Proposal of Media campaign for Student SMS Gratis
Engel, Filip ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Téglássy, Rudolf (referee)
Práce mapuje dosavadní komunikaci Vodafone a srovnává s konkurenty. Teoreticky shrnuje výhody a nevýhody jednotlivých mediatypů. Představuje novou službu a navrhuje možnost její propagace.
Analysis of image STUDENT AGENCY
Stejskalová, Daniela ; Indrová, Jarmila (advisor) ; Svobodová, Iva (referee)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou firemní image a smyslem jeho řízení z pohledu marketingu i z pohledu managementu v oblasti cestovních kanceláří. Práce obsahuje celkem pět kapitol. První kapitola se zabývá významem pojmu image obecně a způsobem jeho výzkumu. Druhá kapitola charakterizuje ?corporate identity? jako nástroj budování firemní image. A třetí kapitola shrnuje základní pravidla budování image. V návaznosti na část teoretickou jsou ve čtvrté kapitole popsány složky firemní identity společnosti Student Agency a jejich vliv na image Student Agency. Poslední, pátá kapitola, se zabývá výzkumem image Student Agency mezi zákazníky v porovnání s konkurenční firmou GTS International.
Vliv školného na financování vysokých škol
Razimová, Jana Bc. ; Stejskalová, Irena (advisor) ; Bláha, Martin (referee)
Cílem diplomové práce je analyzovat systém financování vysokých škol. Zvláštní pozornost bude věnována problematice školného. Jak školné může ovlivnit financování vysokých škol a jak ovlivní finanční situaci rodin studentů.
Student a ekonomická periodika
Poláková, Terezie ; Simmová, Hilda (advisor) ; Vávra, Oldřich (referee) ; Nováček, Jan (referee)
Práce se zabývá vztahy studentů Vysoké školy ekonomické a České zemědělské univerzity k ekonomickým periodikům (hlavně čtenost, známost titulů v závislosti na navštěvované vysoké škole, pohlaví, ročníku). Věnuje se novinám, časopisům i zahraničním periodikům a částečně zájmům studentů. V závěru doporučení, jak zvýšit čtenost periodik ze strany studentů.
Metody získávání absolventů
Bartošová, Pavlína ; Beroušek, Petr (advisor) ; Havlíková, Hana (referee)
Tato bakalářská práce ve své první kapitole věnuje postavení absolventů na trhu práce. Ve druhé kapitole jsou popsány způsoby komunikace firem se studenty a absolventy při jejich získávání. V praktické části jsou detailně rozepsány možnosti, které nabízí studentům jedna významná mezinárodní společnost a její propojení s vysokou školou.
Výzkum spokojenosti studentů VŠE se službami školy
Máslo, Štěpán ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Vyhnalík, Jiří (referee)
Práce analyzuje spokojenost studentů se studijními referentkami a zároveň se zabývá faktory, které danou spokojenost ovlivňují. Na základě analýzy určuje hlavní a nejvýznamnější znaky spokojenosti studentů. Vzájemně srovnává míru spokojenosti na jednotlivých fakultách a jednotlivých studijních referentek. V závěru stanovuje opatření, které by po zavedení nejvíce přispěli ke zvýšení spokojenosti v rámci jednotlivých fakult.
Zavedení školného a podpora studentů vysokých škol v České republice
Havelková, Tereza ; Urbánek, Václav (advisor) ; Lodr, Jakub (referee)
Předmětem zájmu předkládané diplomové práce je problematika zavedení školného a podpora studentů vysokých škol v České republice. V analýze ekonomických východisek problematiky v úvodní části práce je pohlíženo na vysokoškolské vzdělání jako na ekonomický statek a z toho je odvozeno jeho financování. Dále se práce zabývá vysokoškolským vzděláním jako investicí do lidského kapitálu a její návratností pro jednotlivce, stát a společnost. Analýzou právních úprav a současného stavu financování vysokoškolského vzdělání je upozorňováno na problémy, se kterými se veřejné vysoké školy potýkají. Práce se zaměřuje také na školné a podporu studentů v zemích Evropské unie. Diskuse zavedení školného a podpory studentů vysokých škol v České republice je založena na výše uvedených analýzách a zjištěních, že vysokoškolské vzdělání je smíšený statek s vysokou individuální, ale i společenskou návratností. Opomenuty nejsou ani trendy, zkušenosti a doporučení z vybraných států Evropské unie. V závěru práce na modelech finanční spoluúčasti studentů, které připadají v úvahu, jsou předloženy argumenty pro a proti zavedení školného s cílem podat ucelený pohled na tuto problematiku. Práce se nevyhýbá ani sociálním aspektům zavedení školného, protože tento pohled je neméně důležitý při posouzení reálných možností zavedení školného a objevuje se zejména v rámci podpor a finanční pomoci studentům.
Kritéria zákazníka pro výběr autobusového přepravce na trase Praha - Brno
Kulhánek, Luboš ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Vycudilík, Vojtěch (referee)
Diplomová práce se v teoretické části zabývá marketingem služeb, marketingovým mixem s akcentem na přepravní služby, připraví teoretický základ pro výzkum trhu. Dále obsahuje základní data o autobusové přepravě v ČR. V praktické části je proveden výzkum u spol. Student agency a Touring Bohemia. Výsledky jsou interpretovány a nakonec je přidáno hodnocení a doporučení.

National Repository of Grey Literature : 371 records found   beginprevious362 - 371  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.