National Repository of Grey Literature 7 records found  Search took 0.01 seconds. 
Mobile tester of suspension automotive wheels
Novák, Petr ; Dočkal, Aleš (referee) ; Mazůrek, Ivan (advisor)
This diploma thesis deals with the constructional design, followed by the manufacturing of the tester for non-invasive diagnostics of cars shock absorbers. It is a resonant adhesive tester with 3 mm lift of measuring platform, in contrast with standardly manufactured testers with 6 mm lift. By reducing lift of measuring platform is eliminated failure of EUSAMA methodology for problematic vehicles. In the thesis are also included verifications of tester function and comparative measurements with standardly manufactured tester.
Reconstruction of suspension tester TriTec
Dvořáček, Milan ; Kubík, Michal (referee) ; Sabo, Karol (advisor)
The topic of my bachelor’s thesis is Reconstruction of suspension tester TriTec. The aim is to remove imperfections of previous version of the tester, which disabled accurate and comfortable work with the tester.TriTec is resonance adhesion suspension tester used for non-dismantling testing of vehicles. Output of this test is pressure force to static force ratio expressed as percentage recalcutated in order to correspond with EUSAMA output.
Technical diagnostics of the motorcycle suspension
Al-Qubati, Ali Mohammed Ali Hasan ; Růžička, Bronislav (referee) ; Klapka, Milan (advisor)
Testování odpružení vozidel je velmi důležité pro zajištění bezpečné a pohodlné jízdy. Existuje mnoho testerů, přičemž jedním z nich je rezonanční adhezní tester. Jedná se o snadný a neinvazivní přístroj, který se používá k posouzení funkčnosti odpružení auta. EUSAMA je jednou z nejznámějších metodik založená na využití rezonančně adhezního testu. Avšak pro kontrolu technického stavu odpružení motocyklu neexistuje žádný takový jednoduchý nástroj. Tato práce proto zkoumala použitelnost metodiky EUSAMA pro zhodnocení odpružení motocykl. Dále zkoumala upřesnění a stanovení parametrů, které ji nejvíce ovlivňují a zároveň způsoby minimalizace negativních dopadů těchto parametrů na přesnost a spolehlivost výsledků testu. Paralelně byl vytvořen simulační model pro motocykl Aprilia ETX pro analýzu citlivosti, ve kterém byl nastaven rozsah pro nejdůležitější parametry odpružení motocyklu a byl testován jejich vliv na EUSAMA v jejich zadaném rozsahu. Výsledkem simulačního modelu a experimentů bylo pozorováno, že hmotnost jezdce, tuhost pneumatiky a úhel platformu mají velký vliv na EUSAMA, kdy hmotnost jezdce, jeho stabilita během testování, nahuštění pneumatik a úhel plošiny by mohly vést k nesprávnému hodnocení odpružení. Následně byl experimentálně verifikován upravený tester na vybraném vzorku motocyklů. Pro eliminaci negativního vlivu sledovaných parametrů bylo v této práci navrženo několik úprav včetně některých zkušebních podmínek a konstrukčních doplňků, mezi které spadá přidání stabilizačního mechanismu, kontrolu nahuštění pneumatik před testováním a upřesnění polohy jezdce při testování.
Technical diagnostics of the motorcycle suspension
Al-Qubati, Ali Mohammed Ali Hasan ; Růžička, Bronislav (referee) ; Klapka, Milan (advisor)
Testování odpružení vozidel je velmi důležité pro zajištění bezpečné a pohodlné jízdy. Existuje mnoho testerů, přičemž jedním z nich je rezonanční adhezní tester. Jedná se o snadný a neinvazivní přístroj, který se používá k posouzení funkčnosti odpružení auta. EUSAMA je jednou z nejznámějších metodik založená na využití rezonančně adhezního testu. Avšak pro kontrolu technického stavu odpružení motocyklu neexistuje žádný takový jednoduchý nástroj. Tato práce proto zkoumala použitelnost metodiky EUSAMA pro zhodnocení odpružení motocykl. Dále zkoumala upřesnění a stanovení parametrů, které ji nejvíce ovlivňují a zároveň způsoby minimalizace negativních dopadů těchto parametrů na přesnost a spolehlivost výsledků testu. Paralelně byl vytvořen simulační model pro motocykl Aprilia ETX pro analýzu citlivosti, ve kterém byl nastaven rozsah pro nejdůležitější parametry odpružení motocyklu a byl testován jejich vliv na EUSAMA v jejich zadaném rozsahu. Výsledkem simulačního modelu a experimentů bylo pozorováno, že hmotnost jezdce, tuhost pneumatiky a úhel platformu mají velký vliv na EUSAMA, kdy hmotnost jezdce, jeho stabilita během testování, nahuštění pneumatik a úhel plošiny by mohly vést k nesprávnému hodnocení odpružení. Následně byl experimentálně verifikován upravený tester na vybraném vzorku motocyklů. Pro eliminaci negativního vlivu sledovaných parametrů bylo v této práci navrženo několik úprav včetně některých zkušebních podmínek a konstrukčních doplňků, mezi které spadá přidání stabilizačního mechanismu, kontrolu nahuštění pneumatik před testováním a upřesnění polohy jezdce při testování.
Mobile tester of suspension automotive wheels
Novák, Petr ; Dočkal, Aleš (referee) ; Mazůrek, Ivan (advisor)
This diploma thesis deals with the constructional design, followed by the manufacturing of the tester for non-invasive diagnostics of cars shock absorbers. It is a resonant adhesive tester with 3 mm lift of measuring platform, in contrast with standardly manufactured testers with 6 mm lift. By reducing lift of measuring platform is eliminated failure of EUSAMA methodology for problematic vehicles. In the thesis are also included verifications of tester function and comparative measurements with standardly manufactured tester.
Reconstruction of suspension tester TriTec
Dvořáček, Milan ; Kubík, Michal (referee) ; Sabo, Karol (advisor)
The topic of my bachelor’s thesis is Reconstruction of suspension tester TriTec. The aim is to remove imperfections of previous version of the tester, which disabled accurate and comfortable work with the tester.TriTec is resonance adhesion suspension tester used for non-dismantling testing of vehicles. Output of this test is pressure force to static force ratio expressed as percentage recalcutated in order to correspond with EUSAMA output.
Reconstruction of suspension tester TriTec
Dvořáček, Milan ; Kubík, Michal (referee) ; Sabo, Karol (advisor)
The topic of my bachelor’s thesis is Reconstruction of suspension tester TriTec. The aim is to remove imperfections of previous version of the tester, which disabled accurate and comfortable work with the tester.TriTec is resonance adhesion suspension tester used for non-dismantling testing of vehicles. Output of this test is pressure force to static force ratio expressed as percentage recalcutated in order to correspond with EUSAMA output.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.